Oud en nieuw filmpjes van Torrr

Torrr

VWC lid
Hier alvast een paar filmpjes :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Golden blue shell 2008-2009

+ YouTube Video

2008-2009 - Caribean palmtree 150 schots VT

Er staan een paar filmpjes bij waarvan ik niet meer weet welke cake het was, misschien dat iemand het mij kan vertellen. Thnx

Laatst bewerkt:
Mooie films Torrr! Lekker sfeerfilmpje vanaf het balkon, jammer dat er in de directe omgeving niet zo veel vuurwerk te zien was.

Die carribean palmtree, die is van bonbridge toch? is deze nog steeds in de versie van het filmpje te krijgen of alleen in fanhape? Ik vind de versie die jij laat zien echt subliem!

Laatst bewerkt:
Beste Torrr,

Super gaaf zeg,mooi filmpjes en perfect van kwaliteit:)
En ja,daar was tie weer,de Sky Garden en die Caribean Palmtree,wat een blokken!!
Als ik die zou kunnen bemachtigen aankomend oud jaar,wowwwwwww!!

Gr

Mooie films Torrr! Lekker sfeerfilmpje vanaf het balkon, jammer dat er in de directe omgeving niet zo veel vuurwerk te zien was.
Die carribean palmtree, die is van bonbridge toch? is deze nog steeds in de versie van het filmpje te krijgen of alleen in fanhape? Ik vind de versie die jij laat zien echt subliem!

Thnx iedereen voor de reacties !!

Haha in de directe omgeving aan die kant wonen geen mensen, aan de andere kant van de flat kijk je uit over de hele stad --->> gekkehuis ( volgend jaar filmen we die kant er ook bij :D ).

Die caribean palmtree is helemaal niet meer te krijgen als het goed is, dit was zoals je zag de versie in VT uitvoering, waar bij elk blok toch wel mijn voorkeur naar uitgaat.

Vanaf deze post zijn er filmpjes te zien van de jaarwisseling 2009 - 2010 met onder andere veel Bonbridge blokken :)

Nog een paar filmpjes :
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Gefilmd door mijn buurman ( IFIRE ), een paar cakes van mijn O&N 2010-2011, als het goed is zullen er nog veel volgen :)

+ YouTube Video

+ YouTube Video

haha dat eerste filmpje zie je cake's naar links en rechts schieten volgens mij hoort dat niet?:D
mooie filmpje man!

Gr Wouter

Wat een troep zeg.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat is weer eens wat anders dan al die happy opmerkingen he :p

Nee man, super filmpjes. Je eerste filmpje van dat ovezicht vanuit een flat vind ik het kickste.

Back
Bovenaan