Osnabrück 16-04-2011

moontan

VWC lid
Osnabrück 16-04-2011

Waar: Osnabrück
tijdstip: 22.00 uur
firma: Vorlights

filmpje van de show uit 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als ik de auto kan meenemen, dan probeer ik direct na werk er wel naar toe te gaan:) Is vanaf hier niet bijzonder ver:)

EDIT:
De auto was geregeld, echter wilde kon ik niet een half uurtje eerder weg bij werk, waardoor ik nog maar 10 minuutjes speling had, wat voor mij toch net te weinig was, ook met parkeerplek zoeken etc. Helaas.

Laatst bewerkt:
Helaas niet geweest :sad:
maar als ik het filmpje bekijk van voreifelrambo ben ik blij dat er iets tussen kwam en geen 200 km heb gereden hiervoor

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

filmpje is van voreifelrambo

Die mening had ik ook toen ik net de beelden zag Rapalje. het is meer een lichtshow dan een vuurwerkshow. En dan gaat het op het einde ook al niet helemaal zoals het hoort volgens mij. Ja ik ben blij thuis gebleven te zijn ook!

Na het zien van de beelden deel ik de mening van RB en rapalje, ben blij dat ik niet geweest ben:) Wat je ook al zegt, het is meer een lichtshow.

It was only this Light Show because there was an constuction area @ the Stadthaus. i think 2012 it may be again @ the Stadthaus

Back
Bovenaan