Orka Vuurwerk, Eersel, Noord Brabant

maximus

VWC lid
Nieuw verkoop punt in Eersel op industrieterrein de Haagdoorn, Kerver 13.
www.orkavuurwerk.nl
Ik ben daar dit jaar naar de Demo geweest en vuurwerk gekocht!
De eigenaar is zelf pyrotechnicus en iedereen die daar werkte was super enthousiast en er hing een leuke sfeer!
De show was echt super vet op muziek door hem zelf geschoten jammer van het weer en de regen maar dan nog heb ik zoiets nog niet gezien van verkooppunten in onze regio!!

ORKA VUURWERK tot volgend jaar!
p.s daar kun je gewoon actie artikelen kopen onbeperkt!
eerste twee sloffen rotjes ( 100 st. €0,25 ct de rest € 0,49)

krant orka.jpg

Heb ff een foto gemaakt van het krantje!!
Er stond alleen een foutje in dat de rotjes van € 0,25 max 2 was maar dat was voor de eerste twee! Had er 20 gekocht! Dus nog 18 voor € 0,49! Echt relaxed! Ook de shocks super hard en maar €1,99:)

Hier een linkje van de (helaas iets wat verregende finale) van youtube gehaald

Laatst bewerkt:
Vuurwerk Demo 2015

Vuurwerk Demo 2015

vuurwerkshow 20 december.jpg

Winkel is open tot 22:00 uur 20 december met leuke extra karton voordelen op o.a showtime!!

Nog nooit van jullie gehoord, Eersel is vanuit hier een kleine 15-20 min rijden, dus wellicht eens in de agenda opnemen.
Ik zie dat jullie net een account op VWC hebben, wellicht plannen om ook wat aan uitverkoop e.d. te doen via de diverse fora? :P

Nog nooit van jullie gehoord, Eersel is vanuit hier een kleine 15-20 min rijden, dus wellicht eens in de agenda opnemen.
Ik zie dat jullie net een account op VWC hebben, wellicht plannen om ook wat aan uitverkoop e.d. te doen via de diverse fora? :P

Waar woon je dan? Wij zitten nu voor het vierde jaar op industrieterrein de haagdoorn!En toch wel vernoemd op diverse sites vanaf dag 1!

En voor acties kun je altijd langskomen!

2018 Leverancier van:

Cafferata
FireworksForAll
VuurwerkTotaal
Rubro

Heel veel mooie echte Top aanbiedingen met veel echte 2=1 acties
Crystal Green cafferata dit jaar 2 halen 1 betalen.

check de webshop vanaf 11 november!!

Back
Bovenaan