Original's V.I.P. Box

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1544
Artikelnaam: Original's V.I.P. Box
Netto Kruitgewicht: 1000 gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: De V.I.P. box van Zena bevat alleen echte VIP effecten. De box bestaat uit 2 cakes van 500 gram en 25 schoten. De allerdikste willows met prachtige glitter en blinkers. Mooier zie je ze niet.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €79,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele mooie bak met vet grote uitwerkingen met die typische kleur groen die kenmerkend is voor Zena. Ben zeer benieuwd hoe deze op een winkeliersdemo voor de dag gaat komen.
De naam van deze box is natuurlijk bekend van een andere importeur, ben benieuwd of de concurrent blij is met deze naam.

Hele mooie bak met vet grote uitwerkingen met die typische kleur groen die kenmerkend is voor Zena. Ben zeer benieuwd hoe deze op een winkeliersdemo voor de dag gaat komen.
De naam van deze box is natuurlijk bekend van een andere importeur, ben benieuwd of de concurrent blij is met deze naam.

Weet je wat het is Arjan,vorig jaar mocht Rubro ZEN niet gebruiken van Zena nu doen ze het zelf ook.

Beter goed gejat,dan zelf verzonnen.

Weet je wat het is Arjan,vorig jaar mocht Rubro ZEN niet gebruiken van Zena nu doen ze het zelf ook.

Beter goed gejat,dan zelf verzonnen.
Alleen Rubro heeft niks met Zena vandoen. En ik denk dat Zena Nederland van de grote importeur samen onder dezelfde tak deze lijn mag maken. Mede te zien omdat het logo precies hetzelfde is!

Alleen Rubro heeft niks met Zena vandoen. En ik denk dat Zena Nederland van de grote importeur samen onder dezelfde tak deze lijn mag maken. Mede te zien omdat het logo precies hetzelfde is!

Je mist het punt, het gaat om de tekst VIP box, vorig jaar gebruikt voor een winkelcollectie:

http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?578-VIP-Collection
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32953-VIP-Collection-%96-Hoe-het-werkt

Overigens hergebruiken ze namen natuurlijk wel vaker en kan Wolff evengoed klagen, want zij hadden een jaar eerder al de Havana VIP box 1 en Havana VIP box 2 (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?29871-Havana-VIP-Box-2).

Inderdaad Pauls, ook ik denk dat Tristen het punt mist en jij legt het goed uit. Maar bij Wolff en Katan scheelde het nog wel wat ( er stond havana voor ) en hier heb je in beide gevallen alleen VIP Box staan.

Volgens mij staat deze naam nergens geregistreerd. En er zijn daarbij genoeg cakes die hetzelfde heten. Mij gaat het om de inhoud en die was helemaal prima net op de demo.

Volgens mij staat deze naam nergens geregistreerd. En er zijn daarbij genoeg cakes die hetzelfde heten. Mij gaat het om de inhoud en die was helemaal prima net op de demo.

Oh...het product zal best goed zijn...maar om dezelfde naam te gebruiken erg flauw en het heeft er niets mee te maken dat het ergens geregistreerd staat.

PS nog gefeliciteerd met de 2e plaats

Natuurlijk wel een beetje zielig om eerst stennis te maken over ZEN en nu gewoon met een VIP box te komen. Maar je ziet het wel vaker. Kijk naar Lidu, Barely Legal en Maxxtreme/Extreme. Importeurs zijn vooral bezig om elkaar vliegen af te vangen lijkt het. Jammer, want een betere, eerlijkere samenwerking zou ook zorgen voor een beter beleid van de branche m.b.t. de reputatie van het vuurwerk en volgens mij is dat in ieders belang.

Natuurlijk wel een beetje zielig om eerst stennis te maken over ZEN en nu gewoon met een VIP box te komen. Maar je ziet het wel vaker. Kijk naar Lidu, Barely Legal en Maxxtreme/Extreme. Importeurs zijn vooral bezig om elkaar vliegen af te vangen lijkt het. Jammer, want een betere, eerlijkere samenwerking zou ook zorgen voor een beter beleid van de branche m.b.t. de reputatie van het vuurwerk en volgens mij is dat in ieders belang.

hier kan ik me helemaal bij aansluiten, want men moet zich nu eens gaan realiseren dat het er dit jaar serieus door de regering en de lobby tegen vuurwerk gekeken gaat worden wat de gevolgen zijn van de aankomende jaarwisseling

Klopt helemaal,maar ook de eindverbruiker is verantwoordelijk voor het behoud van onze traditie.

Inderdaad en aangezien wij hier in principe allemaal de eindverbruiker zijn gaan we het weer hebben over dit product, daar gaat het tenslotte om :)

Leuke box, gefilmd op de Zena Trophy:

Met mijn eerste post op het forum dan gelijk maar weer on topic gaan :) Heb deze voorlopig op mijn lijst staan en ben blij met de film van Vuurwerkkoning maar hoe wordt het nu precies afgeschoten, 2 tegelijk links en 1 rechts? De rechter lijkt me echt anders te zijn (en minder mooi) naar mijn mening zoals minder felle kleuren met name het rood. Elke keer als ik er naar kijk betrap ik me erop dat ik alleen maar links aan het kijken ben.

Rechts is maar 1 cake te zien door het aantal schoten te tellen. Deze staat vol in de rook vandaar dat deze minder lijkt. De wind kwam namelijk van links op het filmpje. Dat was wel erg jammer van de demo, de rook die enorm bleef hangen. Vandaar ook de verschillende effecten, de box bestaat uit 2 cakes en rechts werd er maar 1 afgestoken.

In het echt was dit een regelrechte topper, echt mooie kleuren en grote boeketten. :)

Back
Bovenaan