• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] W026A Coloured Flowers

Status
Niet open voor verdere reacties.

PyroFreakDJ

VWC lid
Artikel naam:Coloured Flowers
Artikel nummer: W026A
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 10
Inhoud: 1.05g
Prijs: 1€(?)

h1PwEkc.jpg

EAIHkov.jpg

knBlSAn.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zag hier nog geen topic van dus heb er eentje gemaakt.

Ik heb er een paar afgestoken. De eerste ging heel zacht. Maar daarna gingen ze wel redelijk.
Alleen het lontje is extreem kort. En ik raad deze knallers daarom niet aan.

Zijn zo te zien nog oude knallers van Wimmers.
Loots heeft ze ook ooit gehad in een doosje van 20st.

Dit is gewoon een bekend 'design'. Heb je met veel knallers.
Er staat wel gewoon op 'Imp: Original BVBA, Olen, Belgium' en 'Made in China for Original BVBA, Belgium'

Maar ze zien er zeker leuk uit. Alleen het pakje wat ik open heb gemaakt heeft erg korte lontjes. Kan net een slecht pakje hebben.
Ik zal straks nog even een filmpje maken :D

Worden deze nu verkocht..
Ga ik ze gouw ff halen

Ze waren vrijdag binnen gekomen kreeg ik te horen.
Het is sneller donker geworden dan ik had gedacht. Dus filmpje komt morgen ochtend wel.
Doe ik ze meteen even vergelijken met Silver Crackers die volgens mij net zoveel kruid hebben.

Hier nog wat foto's. Kan een admin deze in de OP zetten ipv de fotos die ik eerder heb geplaatst?

h1PwEkc.jpg

EAIHkov.jpg

knBlSAn.jpg

(Fotos a.u.b niet zonder toestemming overnemen)

Doet me denken aan de goede oude tijd met de bloemetjes nitraat of dieptebommen van Alpeco.
Al zal ik deze waarschijnlijk laten liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan