• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Choeêt Banger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
[Original Fireworks] Choeêt Banger

Artikelnaam: Choeet Banger
Artikelnummer: AB22
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 5 stuks
Kartoninhoud: 200/5
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 3,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Bijlagen

• AB22_Original_BE_Chooet_nitraat_5st_2010_groot.gif
    AB22_Original_BE_Chooet_nitraat_5st_2010_groot.gif
    40,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit een erg goede knaller. Lekker lange lont en zeer goed afgewerkt. Helaas heb ik ze dit jaar niet.

Ik vind dit een erg goede knaller. Lekker lange lont en zeer goed afgewerkt. Helaas heb ik ze dit jaar niet.

Bedoel je van de verpakking van 5 stuks, want per 20 zijn ze er nog gewoon.
Ik vind dit super knallers, voor de prijs al helemaal. :D

Nee, ik had eerst de van 5 stuks, maar dit jaar waren de centje op (meer sier gekocht)

Verpakking van 5 stuks hebben ze ook nog bij Original/ Zena.

Een goede knaller. Knal is doffer dan de gewone Thumping Thunder maar is ondertussen alweer overtroffen door de Mamoth, Toffee en Ugly Joe.

Dit is een prima knaller. Ik heb hem vergeleken met de Fenix nitraat en die gaat niet erg veel harder (Fenix is wel een stuk doffer). Maar deze is wel gewoon legaal verkrijgbaar overal in Belgie tegen een normale prijs. Ik moet 10 euro voor een doosje van 20 neertellen.

Als je Fenix of imitatie BEX kunt krijgen neem je die natuurlijk. Maar anders is dit waarschijnlijk het beste alternatief.

Je moet er maar net aan kunnen komen voor een goede prijs.:rolleyes:
Ik vind een cobra 6 toch wel een stuk harder gaan..:wink:
Laterss

Cobra 6 hard? Wajoowww rotje owned Cobra makkelijk! :p
Cobra overtreft bijna alles maar goed :wink:

Ik neem altijd de 20 stuks versie van de Chooet Banger, scheelt toch weer 2 euro, maar dan heb je geen mooi crepepapier eromheen, wat er mooi uitziet. Zeer goede knallers.

Erg goed knallers echt top voor die prijs! :D

GroteFoto-AKSODWUP.jpg

GroteFoto-ZUEN6LGO.jpg

Ik vond het goede knallers, lekkere vertraging ook! Maar ik had een heel pakje die flopte :shocked: Je stak ze af en toen *flop* met een enorme flits. Dat was wel jammer...

Ik vond het goede knallers, lekkere vertraging ook! Maar ik had een heel pakje die flopte :shocked: Je stak ze af en toen *flop* met een enorme flits. Dat was wel jammer...

Ja heb ik ook wel eens last van gehad, dan gooide je ze op de grond en dan flopte die omdat de stop eruit viel. Ook als je over de stop heen wrijft met je vinger dan valt die al zowat uit elkaar.:frusty: Voor de rest zijn het wel topknallers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan