Orange Crossette

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2970
Artikelnaam: Orange Crossette
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 352.5 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Orange Crossette
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 155 x 155 x 150
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 29,99
Winkelprijs: € 24,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2970-Oranje-Crossette-Pyroshow-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze wekt zeker mijn interesse. Oranje crosette, dat zie je dus echt nóóit!

Wow, wat ziet deze er goed uit. Een crossette cake zoals hij hoort te zijn, 4 punten. Vaak zie je dat dit niet goed gaat, gaan ze vaak wel tot 6 punten, dan haak ik direct af. Maar deze was perfect uitgevoerd en ook nog eens in een mooie kleur.

Laatst bewerkt:
Een hele vette dit inderdaad! Lekkere dikke sterren, kleur blijft goed lang branden en zoals Wesley al aangeeft, allemaal in 4 sterren gesplitst. Heel gaaf!

Hierbij de officiele video van Broekhoff

Kan me voorstellen dat dit een gewild product is op de koningsdag showtjes :wink: Hoewel die wat té rood is naar mijn zin.

Hele gave cake zo inderdaad zeg. Mooi om thema's mee te maken deze serie crossette cakes!

Hele gave cake zo inderdaad zeg. Mooi om thema's mee te maken deze serie crossette cakes!

Ik heb deze in de losse verkoop meegepakt samen met z'n paarse broertje, mijn lokale dealer had er nog een aantal in de bunker gevonden. Prachtige cake! De filmpjes doen 'm eigenlijk geen recht: de crossettes schieten heel breed, en het oranje is ook echt knaloranje. Echt een stukje vuurwerkkunst, voor de liefhebbers een dikke aanrader.

Ik heb deze in de losse verkoop meegepakt samen met z'n paarse broertje, mijn lokale dealer had er nog een aantal in de bunker gevonden. Prachtige cake! De filmpjes doen 'm eigenlijk geen recht: de crossettes schieten heel breed, en het oranje is ook echt knaloranje. Echt een stukje vuurwerkkunst, voor de liefhebbers een dikke aanrader.

Top om te horen. Deze staat hier nog steeds torenhoog op de wensenlijst, net als zijn gekleurde broertjes / zusjes om een heuse regenboogwaaier te maken.

Back
Bovenaan