Opruiming Herman de Haan 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Starburst

VWC lid
Beste Liefhebbers,

Ook bij Herman de Haan Vuurwerk begint de voorbereiding weer op een nieuw seizoen, zo ook het opruimen van de bunkers. In de bijlage het overzicht van de artikelen waar wij afscheid van gaan nemen. De lijst wordt na iedere bestelling bijgewerkt.

Regels en Voorwaarden
- Na de bevestiging van bestelling dient direct betaald te worden
- Annuleren of ruilen van bestelde artikelen is niet mogelijk
- Afwijken van afhaaldatum is niet mogelijk

Hoe bestellen
- Vul de bestellijst volledig in
- Stuur je excel bestellijst naar [email protected]

Download Bestellijst

Niet alleen in de outlet, bij de combinatieboxen staan ook wat mooie deals :

- Ultimate = van 229 voor 95 Euro
- Garden party 1 = van 199 Euro voor 119 Euro ( + gratis spiderking cake )
- Royal elements = van 140 voor 70 Euro

En je krijgt er volgens het winkelmandje ook nog het normale gratis vuurwerk bij, erg scherpe deals dus :cool:

Wow iemand heeft flink boodschappen gedaan in de tussentijd dat ik zat te twijfelen :) Maar goed ook dan kom ik niet in de verleiding haha. Diegene die alle producten nu heeft, heel veel plezier!

Garden serie is dezelfde als die nieuwe boxen van Evolution. Voor degene die het nog niet wisten. :)

grizmo volgens mij is dat echt niet waar hoor.. de garden serie ziet er echt heel anders uit.. de effecten zijn ook heel anders..

dan zou ik wel graag willen weten welke evolution bog garden party 1 is.. ik kan hem niet vinden.

oke de garden boxen zien er top uit.. dus dan zullen die vn evo dat ook wel zijn.. hoop ik

grizmo je heb wel gelijk wat betreft de garden party 2 ... sorry je had wel gelijk.

Laatst bewerkt:
Heb net ook nog even een kleine bestelling gedaan. 20 euro Voor killing arrow pakket en verder nog wat budget potjes. Wat een koopje zeg.

Erg aantrekkelijke prijzen inderdaad, zelf ook maar een bestelling geplaatst :D

Killing arrow blijft natuurlijk een topper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan