Opruimen dummy hok oude producten (foto's van professioneel en oude dummy's)

tering ik zie heel mijn leven voorbij komen haha.....super die fotos zeg....wat een nostalgie.....

en zoals de bovenbuurman al zei... de blauwe variant met 2 stokken had mijn broer toen gekocht...volgens mij voor 12,5 gulden....ging als een gek de lucht in maar er kwamen maar 2lichtkogeltjes uit helaas....

ik heb een vraagje: Vroeger was er bij ons in het dorp maar 1 winkel die vuurwerk verkocht en die verkocht diamond collection. die verkochten ook vuurpijlen met een apparte plastic huls/dop. volgens mij hadden ze die in het groen geel en rood.(dacht ik).ik heb op internet een foto gevonden met wat er een beetje op lijkt(dan weten misschien jullie wel welke dat ik bedoel)Bekijk bijlage 23392

Hallo bruijntjeluc,

Sorry voor de late reactie. Wat is je vraag precies omtrent dit product?

Mvg,
Vulcan Europe

Goed om te lezen dat de heren van het Vuurwerkmuseum een bezoekje hebben gebracht. Dat is en blijft toch een van de allerbeste manieren om er voor te zorgen dat veel mensen ervan kunnen blijven genieten. Het is echt ongelofelijk mooi om te zien wat zij al allemaal verzameld hebben, en hoe die individuele collecties er uit zien (tot echte vitrines aan toe). De laatste bijeenkomst van het Vuurwerkmuseum was ook heel erg geslaagd, btw.

Dank voor het vrijgeven van deze monsters Vulcan Europe! Kwam een deel ook nog uit Leeuwarden?

Groet, Hocus

Goed om te lezen dat de heren van het Vuurwerkmuseum een bezoekje hebben gebracht. Dat is en blijft toch een van de allerbeste manieren om er voor te zorgen dat veel mensen ervan kunnen blijven genieten. Het is echt ongelofelijk mooi om te zien wat zij al allemaal verzameld hebben, en hoe die individuele collecties er uit zien (tot echte vitrines aan toe). De laatste bijeenkomst van het Vuurwerkmuseum was ook heel erg geslaagd, btw.

Dank voor het vrijgeven van deze monsters Vulcan Europe! Kwam een deel ook nog uit Leeuwarden?

Groet, Hocus

Hallo Hocus,

Nee, helaas is het deel uit Leeuwaarden uit ons zicht verdwenen.

mvg,
Vulcan Europe

eigelijk heb ik er niet echt een vraag ingezet:D, maar hebben jullie toevallig nog foto,s van vergelijkbare vuurpijlen? die een beetje op de foto lijken?

zitten idd héle leuke dummy,s tussen ook van cake,s die ik in die jaren heb gehad :D

Mooie foto,s hoor :D wat gaan jullie met alle die oude dummy,s doen?

zitten idd héle leuke dummy,s tussen ook van cake,s die ik in die jaren heb gehad :D

Mooie foto,s hoor :D wat gaan jullie met alle die oude dummy,s doen?

Hallo,

Er zijn wat afspraken met mensen van het vuurwerkmuseum. Wij hebben ook nog een gigantische partij nieuwere dummy's. Hier hebben wij plannen mee en daar houden wij jullie over op de hoogte.

mvg,
Vulcan Europe

Geweldig om dat oude (dummy) vuurwerk te zien... Is een echte snoepwinkel voor pyrofans!!!

Zou graag in aanmerking willen komen voor wat van dat oude knalvuurwerk dummy's. Daar wordt je echt vrolijk van :) ...

Geweldig om dat oude (dummy) vuurwerk te zien... Is een echte snoepwinkel voor pyrofans!!!

Zou graag in aanmerking willen komen voor wat van dat oude knalvuurwerk dummy's. Daar wordt je echt vrolijk van :) ...

Hallo RoEs,

Als alles goed uitgezocht is op het gebied van dummy's en er mogen dummy's weg zullen zij dit vermelden op VWC en op onze social media kanalen. Dus mocht je ons volgen op social media zal je dit bericht, als het zo ver is, ongetwijfeld langs zien komen. Ondertussen hebben we het één en ander aan de mensen van het vuurwerkmuseum gegeven.

Mvg,
Vulcan Europe

Back
Bovenaan