Opruimen dummy hok oude producten (foto's van professioneel en oude dummy's)

Hallo Allemaal,

De dummy’s van producten die uit het assortiment gaan worden bewaard in een aparte ruimte. De afgelopen dagen zijn wij bezig geweest met het opruimen en sorteren van deze ruimte. Tijdens het opruimen kwamen er veel oude maar ook nieuwere producten naar boven waarvan wij er graag een paar met jullie willen delen!
Wij hebben nog andere ruimtes waar de nieuwe dummy’s opgeslagen worden, ik zal hier binnenkort ook foto’s van maken en met jullie delen.

Foto’s:

BUITEN_zon.jpg

Het zonnetje scheen in Tilburg dus het was het ideale moment om de oude dummy ruimte op te ruimen!

BEGIN_7.jpg

BEGIN_3.jpg

Een kleine indruk hoe de ruimte er uitzag voor het sorteren.

IMG_2084.jpg

IMG_2085.jpg

IMG_2087.jpg

IMG_2086.jpg

IMG_2091.jpg

IMG_2089.jpg

En na het sorteren.

Dummy’s van professioneel vuurwerk

PROF_2.jpg

PROF_14.jpg

Dummy’s van waaiers.

PROF_4.jpg

PROF_5.jpg

Dummy’s van shells.

PROF_6.jpg

Een 6 inch shell van de vroegere blue moon collectie.

PROF_7.jpg

Enkele candle rekjes.

PROF_9.jpg

PROF_8.jpg

PROF_11.jpg

Van der nat fonteinen!

PROF_12.jpg

PROF_13.jpg

Zonnen

Oud consumenten vuurwerk '95 - '03

IMG_2077.jpg

Dummy’s uit 95 96 97

IMG_1968.jpg

IMG_1969.jpg

Dummy’s van gillende keukenmeiden / huilfonteinen uit 1996

IMG_1961.jpg

IMG_1957.jpg

Dummy’s knallers uit 97 98

IMG_2081.jpg

Dummy’s uit 97 98 99 00

IMG_2078.jpg

Dummy’s uit 98 99 00

IMG_2055.jpg

IMG_2064.jpg

IMG_2061.jpg

IMG_2059.jpg

Dummy’s uit 98

IMG_2062.jpg

IMG_2074.jpg

IMG_2066.jpg

IMG_2068.jpg

IMG_2054.jpg

IMG_2051.jpg

IMG_1958.jpg

IMG_1956.jpg

IMG_1962.jpg

IMG_1959.jpg

Dummy’s uit 99

IMG_2058.jpg

IMG_1950.jpg

IMG_1948.jpg

Dummy uit 2000 van een herlaadbare fontein!

IMG_2052.jpg

Dummy uit 03.

IMG_2073.jpg

Dummy van een pakketje uit 04.

Overig consumenten vuurwerk

IMG_1940.jpg

IMG_1944.jpg

IMG_1942.jpg

Enkele pakketten.

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe
Volg ons en blijf op de hoogte over prijsvragen, acties en informatie!
facebook.png twitter.png youtube.png
www.vulcaneurope.eu | www.vuurwerkbestelling.nl

Laatst bewerkt:
Misschien is het vuurwerkmuseum wel blij met aantal oude producten?

Bedankt voor de tip Cornel

Wij gaan het eerst allemaal uit sorteren en met de meeste producten hebben wij eigen plannen. De wat oudere producten hebben wij vrijwel niets dubbel pas vanaf 2004-2008 hebben we alles in grotere aantallen.

mvg,
Vulcan Europe

Bedankt voor de tip Cornel

Wij gaan het eerst allemaal uit sorteren en met de meeste producten hebben wij eigen plannen. De wat oudere producten hebben wij vrijwel niets dubbel pas vanaf 2004-2008 hebben we alles in grotere aantallen.

mvg,
Vulcan Europe

Ook voor dummy's uit die periode hebben de Museum-dudes ongetwijfeld en zeker interesse!!

in 1 woord: WAUW!!!

bedankt voor het delen! een aantal producten brengen weer herinneringen boven!

de herlaadbare fontijn heb ik nooit eerder gezien, grappig!

je word er gewoon vrolijk van als je die potjes uit het meterpakket weer ziet. ook de oude blauwe verpakkingen van de pakkettten van diamond collection blijven mooi. dat waren de eerste pakketten die mijn vader kocht voor oud en nieuw. Bedankt voor het delen:thumbsup:

Ziten zeker Juweeltjes tussen.

superior mandarin en all red red cracker (of crocker) zoals t etiket zegt :D mooie herinneringen

Leuk om producten terug te zien die vroeger je zelf ook hebt gehad! Ik kan me nog herinneren dat het pakketje uit 04 ergens begin of midden jaren 90 ook al te koop was. Volgens mij was deze toen 24,95 gulden!

ik heb een vraagje: Vroeger was er bij ons in het dorp maar 1 winkel die vuurwerk verkocht en die verkocht diamond collection. die verkochten ook vuurpijlen met een apparte plastic huls/dop. volgens mij hadden ze die in het groen geel en rood.(dacht ik).ik heb op internet een foto gevonden met wat er een beetje op lijkt(dan weten misschien jullie wel welke dat ik bedoel)Chineesstarrocket.jpg

ik heb een vraagje: Vroeger was er bij ons in het dorp maar 1 winkel die vuurwerk verkocht en die verkocht diamond collection. die verkochten ook vuurpijlen met een apparte plastic huls/dop. volgens mij hadden ze die in het groen geel en rood.(dacht ik).ik heb op internet een foto gevonden met wat er een beetje op lijkt(dan weten misschien jullie wel welke dat ik bedoel)Bekijk bijlage 23392

Hallo bruijntjeluc,

Hier kom ik morgen even op terug.

mvg,
Vulcan Europe

Bovenstaande pijl was er inderdaad ook in het groen.
Vind het erg leuk om te zien dat een importeur de moeite neemt om dit met ons te delen.
Vind er zelf erg veel leuke artikelen bij zitten en het brengt me een beetje terug naar mijn eigen jeugdjaren. Vooral de diamond cakes en paketten zijn me goed bijgebleven. Erg leuk om dit terug te zien!

erg leuk om te zien de foto,s,mooi dat dit bewaard is gebleven.
en zelfs echt ouder vuurwerk met de mooie logo,s.. top!

het Vuurwerkmuseum heeft zeker belangstelling als er dingen weg gaan.
dan komen ze in goede handen.

gr, oerend.. vuurwerkmuseum.nl

erg leuk om te zien de foto,s,mooi dat dit bewaard is gebleven.
en zelfs echt ouder vuurwerk met de mooie logo,s.. top!

het Vuurwerkmuseum heeft zeker belangstelling als er dingen weg gaan.
dan komen ze in goede handen.

gr, oerend.. vuurwerkmuseum.nl

Er is vanmiddag iemand langs geweest van het vuurwerkmuseum en die heeft het één en ander meegenomen.

mvg,
Vulcan Europe

ik heb een vraagje: Vroeger was er bij ons in het dorp maar 1 winkel die vuurwerk verkocht en die verkocht diamond collection. die verkochten ook vuurpijlen met een apparte plastic huls/dop. volgens mij hadden ze die in het groen geel en rood.(dacht ik).ik heb op internet een foto gevonden met wat er een beetje op lijkt(dan weten misschien jullie wel welke dat ik bedoel)

Ik meen mij te herinneren dat er ook een blauwe variant was met 2 stokken. Sla me dr niet op stuk...

Back
Bovenaan