Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij mogen flash knallers met meer dan 5 gram kruit niet meer geproduceerd worden in China.
Inderdaad. Heb nog nooit een cobra gebruikt zien worden in een professionele show. Gelul dus dat ze die voor de professionele markt zeggen te maken. Via allerlei tussenpersonen komt dit aan bij de particulier.
Zal blij zijn als die Italiaan eindelijk eens tegen de lamp loopt. Misschien kunnen ze dan ook een gezamenlijke rechtzaak tegen hem starten voor alle afgerukte ledematen die het de afgelopen 10 jaar gekost heeft.
Zijn product is 1 jaar te koop geweest onder een selecte groep liefhebbers. Veel te duur voor de illegale handel.
Alles wat later op de markt is gekomen is namaak.
Overigens vraag ik me altijd dan wel weer af wat beter is: ambachtelijk geproduceerde F4 knallers of terug naar de jaren 80 waarin er veel meer geknutseld werd. Bijvoorbeeld, 1000 strijkers leeghalen en in een stalen buis stoppen..
Zijn product is 1 jaar te koop geweest onder een selecte groep liefhebbers. Veel te duur voor de illegale handel.
Alles wat later op de markt is gekomen is namaak.
Inderdaad, naar mijn weten komt 99% van de illegale knallers uit landen als Albanie, landen waar het woord controle of regulering niet in het vocabulaire voorkomen.
Waren er uberhaupt knallers van meer dan 5 gram flash van Klasek? Ik kan ze niet 1,2,3 voor me halen? (never mind, de Dum bum serie natuurlijk)
Inderdaad, naar mijn weten komt 99% van de illegale knallers uit landen als Albanie, landen waar het woord controle of regulering niet in het vocabulaire voorkomen.
Waren er uberhaupt knallers van meer dan 5 gram flash van Klasek? Ik kan ze niet 1,2,3 voor me halen? (never mind, de Dum bum serie natuurlijk)