dieter VWC lid 7 dec 2010 #1 29-11-2010 Opleider OIVP geschorst ( Dream Fireworks ). Met ingang van 25 november 2010 is opleider OIVP geschorst als erkende opleiding voor vuurwerkdeskundigen. Bron Kiwa
29-11-2010 Opleider OIVP geschorst ( Dream Fireworks ). Met ingang van 25 november 2010 is opleider OIVP geschorst als erkende opleiding voor vuurwerkdeskundigen. Bron Kiwa
S Springwind VWC lid 7 dec 2010 #2 Is natuurlijk vragen naar de bekende weg...... Waarom? Hij zal wel geen appel gepikt hebben uit een appelboom..?
Is natuurlijk vragen naar de bekende weg...... Waarom? Hij zal wel geen appel gepikt hebben uit een appelboom..?
RedBaron Pyroworld 7 dec 2010 #3 Ik heb het altijd al een raar verhaal gevonden een bedrijf dat aan 2 kanten van de grens stond
Cameo VWC lid 7 dec 2010 #4 Heeft iemand de bronlink van dit bericht? Heb gezocht op Kiwa.nl, maar kon er niets over terugvinden? Had 'm hier verwacht, maar daar staat niets.
Heeft iemand de bronlink van dit bericht? Heb gezocht op Kiwa.nl, maar kon er niets over terugvinden? Had 'm hier verwacht, maar daar staat niets.
Gerwin VWC lid 7 dec 2010 #5 http://www.kiwa.nl/persoonscertificering/content.aspx?LangType=1043&id=8516&subid=950
Fric VWC lid 7 dec 2010 #6 RedBaron zei: Ik heb het altijd al een raar verhaal gevonden een bedrijf dat aan 2 kanten van de grens stond Klik om te vergroten... Tja, overal is iets voor te zeggen; iemand moet die nieuwe certificaathouders opleiden aangezien de overheid dat zelf niet wil of kan doen. Het is ook nog afwachten wat diezelfde overheid voor wijzigingen in petto heeft wat betreft opleiding en certificering.
RedBaron zei: Ik heb het altijd al een raar verhaal gevonden een bedrijf dat aan 2 kanten van de grens stond Klik om te vergroten... Tja, overal is iets voor te zeggen; iemand moet die nieuwe certificaathouders opleiden aangezien de overheid dat zelf niet wil of kan doen. Het is ook nog afwachten wat diezelfde overheid voor wijzigingen in petto heeft wat betreft opleiding en certificering.