Opgepakt voor spelen met vuurwerk

moontan

VWC lid
Opgepakt voor spelen met vuurwerk

Een 11-jarige jongen uit Mijdrecht en een 15-jarige Vinkevener zijn woensdagavond aangehouden omdat zij vuurwerk hadden afgestoken op Demmerik in Vinkeveen.
Zij werden rond kwart voor zes betrapt en vastgehouden door een getuige.

De jongens hadden eerst met kranten een vuurtje gestookt en daar het vuurwerk op gegooid. Agenten reden de twee naar hun huis.

Bij beiden werd een aanzienlijke hoeveelheid vuurwerk gevonden. Zo had de 15-jarige 455 kanonslagen, 144 babypijltjes en ander vuurwerk op zijn kamer. Hij heeft een proces-verbaal gekregen. De 11-jarige was daarvoor te jongen.

http://www.ad.nl/groenehart/woerden/3050557/Opgepakt_voor_spelen_met_vuurwerk.html

Dat zo,n bericht de krant haalt.
Vuurtje gestookt en wat rotjes er op gegooid.
Die gastjes zijn alleen maar een beetje aan het oefenen met vuurwerk :p
In Valencia doen ze niets anders.

Dat zo,n bericht de krant haalt.
Vuurtje gestookt en wat rotjes er op gegooid.
Die gastjes zijn alleen maar een beetje aan het oefenen met vuurwerk :p
In Valencia doen ze niets anders.

voor fikkie stoken krijg je tegenwoordig brandstichting aan je aars gelapt he. ik zou volgens de nieuwe normen dan ook een pyromaan moeten zijn. kromme schijtzooi

Vind het wel erg zwak. En als een man mij vast zou houden dan weet ik wel wat ik doe... :p

En nog in de krant zetten ook hahahahahx. Vast gehouden door een getuige, dan ben je een echte stoeren volwassenen zeg een kind van 11 en 15 vasthouden:bye:

Zie ik ze ook nog wel voor aan. :p
agja, die mensen bij de krant worden die berichten over de crisis ook zat, dus dan maar weer eens wat anders. En die agenten liepen zich ook erg te vervelen blijkt wel weer.

Deze Zogenaamde ''lawinepijlbommen'' en deze vuurwerkexplosieven zijn gelukkig afgepakt door onze trouwe blauwe vrienden! je moet toch niet denken dat dat naast je zit en af gaat!

zozo.. De politie doet daar toch maar weer een goede vangst hoor. Dit soort vuurwerk is natuurlijk absoluut levensgevaarlijk!:shocked:!

Jongens,jongens zeg... wat een onzin.:angry: Hebben ze nou echt niks beters te doen. Dit vind ik wel heel levenloos hoor.:p Als je al geen rotjes meer mag hebben..

dan kunnen ze mij ook wel aanhouden...:D

kom zeg.. iedereen heeft nog wel wat over van vorige jaar.:wink:

:bye:

Back
Bovenaan