Simmien
VWC lid
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet helemaal wat ik ervan verwachte helaas :( indd lijkt het op een omlabeling van de golden dream, zelfde aantal schoten ook, wat een prachtige cake is, vind de burst uit dit filmpje dan weer minder, kooiloos??Prachtig label. Voor de rest niet echt boeiend.
Dit is een omlabeling zonder kooi. Helaas de trend bij CR dit jaarNiet helemaal wat ik ervan verwachte helaas :( indd lijkt het op een omlabeling van de golden dream, zelfde aantal schoten ook, wat een prachtige cake is, vind de burst uit dit filmpje dan weer minder, kooiloos??
Maar bij "opal" en dit label verwachte ik iets van multi color willows met glitter tips.
Weet niet waar cr mee bezig is maar de labels + namen van de cakes matchen totaal niet met het beeld wat ik erbij krijg, jammer.
Dan maar de golden dream bestellen? En de winkel uitlopen met een kooiloze "omlabeling".. Zie het alweer gebeuren.Dit is een omlabeling zonder kooi. Helaas de trend bij CR dit jaar
En dan van 45 na 42 shotsLijkt mij een omlabeling van de Golden Dream. Ja is zelfde
En dan van 45 na 42 shots