Opal Hunter

Simmien

VWC lid
Artikelnummer: KY3401
Artikelnaam: Opal Hunter
Bruto Gewicht: 3880 gram
Netto Kruitgewicht: 477 gram
Aantal Schoten: 42 schoten
Effectomschrijving: Willow, Glitter
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Kooi: Nee
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €42,50
Voorverkoopprijs: €39,95
ky3401-opal-hunters-vuurwerk-665c.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig label. Voor de rest niet echt boeiend.
Niet helemaal wat ik ervan verwachte helaas :( indd lijkt het op een omlabeling van de golden dream, zelfde aantal schoten ook, wat een prachtige cake is, vind de burst uit dit filmpje dan weer minder, kooiloos??

Maar bij "opal" en dit label verwachte ik iets van multi color willows met glitter tips.

Weet niet waar cr mee bezig is maar de labels + namen van de cakes matchen totaal niet met het beeld wat ik erbij krijg, jammer.

Niet helemaal wat ik ervan verwachte helaas :( indd lijkt het op een omlabeling van de golden dream, zelfde aantal schoten ook, wat een prachtige cake is, vind de burst uit dit filmpje dan weer minder, kooiloos??

Maar bij "opal" en dit label verwachte ik iets van multi color willows met glitter tips.

Weet niet waar cr mee bezig is maar de labels + namen van de cakes matchen totaal niet met het beeld wat ik erbij krijg, jammer.
Dit is een omlabeling zonder kooi. Helaas de trend bij CR dit jaar

Vanavond live gezien maar het hele "kooiloze" china red merk ik weinig van! Zeer goed deze ook weer, vond hem zelfs beter dan de Golden Dream, dikkere staarten ook. Heeft iemand deze nog op film?

Nou... merendeel wat kooiloos china red was, was wel duidelijk te merken hoor. Het was ok, maar meer ook niet. Geen blijvende indruk in ieder geval.

Back
Bovenaan