Patrick en Marjolein heb ik leren kennen tijdens een besloten demo van GBV op een koude oktober avond vorig jaar in Wapenveld waar Wagenvoort schoot.
Al snel bleek dat deze mensen een enorme passie voor vuurwerk hadden.
Zij vertelden mij van hun plan om in juni van dit jaar te gaan trouwen en dat de bruiloft voor hun het meest geslaagd zou zijn met een echte vuurwerkshow.
Zij vroegen mij hun daarmee te helpen en zo onstond er een band.
Ik heb het bruidspaar in contact gebracht met Royal Fireworks die deze show afgelopen vrijdagavond geschoten hebben.
Het bruidspaar en het 120 man koppig publiek heeft enorm genoten van deze show, het bruidspaar is erg tevreden waar ook mijn dank aan Royal Fireworks voor de goede zorgen.
Ik was ook uitgenodigd voor de bruiloft zelf, en ik moet zeggen ik heb veel bruiloften gezien in mijn leven, maar deze bruiloft was toch wel een van de mooisten.
Prachtige locatie met een schitterend uitzicht, het bruidspaar zelf, de gasten, de muziek, maar vooral de sfeer, alles klopte op deze avond.
Het bruidspaar zal zeker dit topic en de film bekijken, ik denk alleen dat ze nu nog even met andere dingen bezig zijn.
Patrick en Marjolein, als jullie dit lezen: van harte gelukgewenst, ik wens jullie een bijzonder gelukkig leven samen. en zorg dat jullie leven elke dag vuurwerk geeft.