Ook deze winter vuurwerkshows op Scheveningen.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Op zondag 2, 9, 16 en 23 december vinden er, onder voorbehoud van weersomstandigheden, om 18.00 uur winterse vuurwerkshows plaats op het strand van Scheveningen ter hoogte van het Amrâth Kurhaus. De organisatie is in handen van Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen in samenwerking met Xena Vuurwerk het Wintervuurwerk. Alle avonden zijn vrij toegankelijk voor iedereen die een dagje aan de Haagse kust bijzonder wilt afsluiten.

https://dagblad070.nl/ook-deze-winter-vuurwerkshows-op-scheveningen/

Dan ga je toch lekker niet...
Als ik in de buurt zou wonen ging ik er wel heen met een paar man hoor. Wij aan de glūhwein of snert en de bob aan de cola ;-)
En wie zegt dat het een bagger show(tje) is? Zijn die daar in de winter al eerder geschoten de vorige jaren?
Man, ben blij dat er iets voor de mensen wordt georganiseerd. Ieder pro vuurwerk initiatief is positief!

Dan ga je toch lekker niet...
Als ik in de buurt zou wonen ging ik er wel heen met een paar man hoor. Wij aan de glūhwein of snert en de bob aan de cola ;-)
En wie zegt dat het een bagger show(tje) is? Zijn die daar in de winter al eerder geschoten de vorige jaren?
Man, ben blij dat er iets voor de mensen wordt georganiseerd. Ieder pro vuurwerk initiatief is positief!

bijna elke show in nederland is bagger .....en ja, er is al eerder winter vuurwerk daar geweest

Back
Bovenaan