On-Line bestellen 2007-2008

Wat een acties man niet normaal meer! 2x Blackbox 3 (= 12 cake's) voor 90 euro! En en en en... Jemig :p apart...

Wat een acties man niet normaal meer! 2x Blackbox 3 (= 12 cake's) voor 90 euro! En en en en... Jemig :p apart...

Ja , inderdaad Vuurwerkland , deze aanbieding is toch een topper van jewelste ?
12 x 200 grams blokkies voor 90 Euri's !!
7,50 Euro per stuk !!.(nog goedkoper dan een Messier potje)
Ik ben geen groot fan van Diamond Collection , maar denk toch dat ik deze aanbieding niet kan laten gaan , toch heel leuk voor in de vooravond?

Cheers:bye:,
Mek

Zoals je zegt Mek, leuk pakket voor in de vooravond. Voor op het moment supréme zou ik maar even aan je hoofd kratsen of je hiermee wel in de straat durft te staan. :rolleyes::bye:

Dit is inderdaad geen vuurwerk voor de vooravond Mek. Dit zijn gewoon 200 grammers en is spektaculair vuurwerk na 12 uur. Mocht je een heel groot budget hebben is het leuk om deze voor de jaarswisseling af te steken maar dit is zeker geen vuurwerk waar je geen aandacht mee zal trekken.

Maar we gaan weer online bestellen!

webshopfotofront.jpg

Black Smith Collection
Brilliant Collection
Elite Town Collection
Fasinating Collection
First Class Collection
Titanium Collection
Assortimenten

Bestel nu ONLINE uw Vuurwerk, en win een van de schitterende prijzen!!!

Wat moet u doen:
Stuur een email naar: [email protected] met daarin vermeld uw afhaalnummer en naam, en geef antwoord op de volgende vragen:
Dit kan, bijvoorbeeld als volgt: 1B - 2B - 3B

1. Hoe lang bestaat Rohan vuurwerk:

A. Meer dan 10 jaar.
B. Meer dan 20 jaar.
C. Meer dan 30 jaar.
2. Hoe heet de NIEUWE hoogwaardige PROFI STYLE Collection van Rohan Vuurwerk:

A. Elite Clown
B. Elite Town
C. Favorieten Town.
3. Op welke dag mag er in 2007 geen vuurwerk worden verkocht of afgeleverd:

A. Vrijdag 28 december
B. Zondag 30 december
C. Maandag 31 december

Wat kunt u winnen:
1e Prijs:
3 dagen Disneyland voor 2 personen t.w.v. € 700.00
2e t/m 10e Prijs:
Steengrillen voor 4 personen t.w.v € 72.00 (bij de Poort van Gravenrode)
11e t/m 20e Prijs:
Vuurwerkpakketten t.w.v. € 40.00

Trekking is op 24 december om 15.00 uur!!

Fietsenhal Middenmeer.
Vorig jaar al bekend om zijn acties met grote kortingen
Dit jaar opnieuw.
Sommige Diamond potten/pakketten: twee voor de prijs van één

http://www.fietsenhalmiddenmeer.nl/NVMwinkel/Index-Vuurwerk.htm

Online bestellijst is aangevuld met nog meer zeer aantrekkelijke aanbiedingen !!.
Die fietsenhal is HEEL goed bezig hoor !!
Deze toko komt met menige aanbieding aardig in de buurt van het prijsnivo van de Aldi /Lidl ketens in Duitland.
Cheers:bye:
Mek

Online bestellijst is aangevuld met nog meer zeer aantrekkelijke aanbiedingen !!.
Die fietsenhal is HEEL goed bezig hoor !!
Deze toko komt met menige aanbieding aardig in de buurt van het prijsnivo van de Aldi /Lidl ketens in Duitland.
Mek

Djezus wat een belachelijk lage prijzen zeg :D
Jammer genoeg niet voor mij bestemd......woon in het oosten van het land......en ga er toch echt niet 1.5 uur voor rijden.....jammer maar helaas :frusty:

:bye:

Djezus wat een belachelijk lage prijzen zeg :D
Jammer genoeg niet voor mij bestemd......woon in het oosten van het land......en ga er toch echt niet 1.5 uur voor rijden.....jammer maar helaas :frusty:

:bye:

Voor mij zal het zo,n 45 min. rijden zijn .
Maar dat heb ik er graag voor over
Ik heb reeds mijn bestelling geplaatst.
10 min. later belde de zeer (klant)vriendelijke eigenaresse mij
al op om een afhaaldatum + tijd af te spreken.
Ook vertelde ze dat online bestellers voorrang hebben bij het
afhalen van hun bestelling ,en niet in de vaak lange wachtrij behoeven te staan.
Ook vertelde ze dat ze nog een extraatje bij de bestelling zou doen , nu
als dit geen klantenbinding is:D......50% korting en dan NOG een extraatje geven !!!:).

Mek

Echt waar Mek!? Dat is zeker een service van jewelste! Dat is natuurlijk lekker meegenomen, eerst zo'n gigantisch hoge korting, en daarna ook nog een extra? Lekker hoor, lekker!

On line bestellen bij de PartijHal in Rotterdam is inmiddels ook mogelijk.
De Partijhal verkoopt Lesli producten.

Link website:

http://www.partijhal-rotterdam.nl/N_frame.html?http://www.partijhal-rotterdam.nl/N_grp_22-1.html

Bestellen en betalen voor 24 december levert 10% korting op.

Kom ik ook al sinds jaar en dag. Mijn neefje heeft er ook een "goede" reputatie. Je kan er overigens ook gewoon met foldertje voorbestellen hoor, iets dat mijn broertje wel weer zal doen en waar ik mee naar toe mag om spullen af te halen.

Kan je naar vragen.

Bij mij in de wijk hebben ze halfords op de site staat dat hu het verkopen en nog een andere maar daar klopte niks van!
Het waren 2 hele andere halfords in rotterdam met grotere bunker.
Ik heb speciaal hiervoor ong. 6/7 km omgefietsd:P maar ze hadden het helaas nog niet zodra ze de folders hebben scan ik hem en zet ik het in de topic: Papieren folders.

Back
Bovenaan