O'Mega [Compound

Dan heb je zoon mooie doos, en dan maak je er kooiloos pruttelwerk van, man man man zo zonde. En dan nog de volle mep verwachten ook :bye:

Hij ziet er indrukwekkend uit qua uitstraling maar het is m voor mij ook niet als ik t zo zie. Vind die tails met boeketten er naast wel erg leuk maar die burst en uitwerking had wat harder en groter gemoeten.

Veel negativiteit hier, maar eigenlijk niks mis mee. Concurrent van Obsessed, die vooralsnog mijn voorkeur heeft.

Mooie blink tails in laatste cake! Zie ook oranje langskomen. Tempo is me wel wat te hoog, met gek nadruk in het begin welke met de mooie spinners best wat rustiger had gemogen, andere tempo opbouw. Maar geen slecht ding hoor, leuk. Die blink en spinning tails maken m opvallend.

Het is een mooi doosje goeie spinners en geen vertragingen. Weleens die Ruthless gehad van hun dat was de slechtste box ooit die ik gehad hebt. Dus dan is deze stukken beter. Maar prijs is veels te hoog.

Laatst bewerkt:
Als 1 van de weinigen vind ik dit voor €135 echt wel een dikke compound hoor. Heel veel meer moet je er niet voor uitgeven, maar €135 vind ik echt een schappelijke prijs.

Back
Bovenaan