Oldenzaal 28-08-2009

oerendhard

VWC lid
de 19e editie van Twente Ballooning, zal plaats vinden van woensdag 26 tot en met zaterdag 29 augustus 2009!
met als hoogtepunt de de NIGHTGLOW op vrijdagavond (of zaterdagavond)
Jaarlijks komen duizenden mensen kijken naar dit ware spektakel.
zodra het donker is, worden de ballons opgesteld. Zij worden ruim een kwartier lang verlicht door de ballonbranders op de maat van meeslepende muziek. Dit jaar zal de Nightglow wederom plaatsvinden aan de rand van de vijver en vergezeld worden van een enorme lichtshow, muziek en een spectaculair vuurwerk.

wie: Dreamfireworks
wat: consumenten vuurwerk
waar: Recreatiepark Het Hulsbeek te Oldenzaal
wanneer: 28 augustus 2009 (of zaterdag 29 aug, kom ik later op terug)
tijdstip: meestal tegen 22:15 uur,tijdsduur 20 min.
Toegangsprijs: Entreegeld bedraagt € 4,-- per persoon, incl. parkeren. Kinderen tot 4 jaar gratis entree
meer info: http://www.twenteballooning.nl/bezoekers/home?Lang=nl-NL

dit is altijd wel een aanrader,ik zal proberen om ook weer aanwezig te zijn :)

Portal-foto13.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
kunnen wel wel eens doen he jeroen :p

de schieter zal dit jaar waarschijnlijk niet dreamfireworks zijn.
kijken wel er nu zal schieten dit jaar?
ik probeer natuurlijk weer aanwezig te zijn.

ik zal er ditjaar ook weer heen gaan met mijn zoon om tekijken , maar dream schiet hem dus waarschijnlijk niet , waar haal je die info vandaan oerendhard.

grtzz

een zeer betrouwbare bron :p
maar ik hoor nu dat DreamFireworks gelukkig gewoon weer zal schieten in Oldenzaal. (ik was iets te vlug met de info)
komt allemaal goed dus. :cool:

gr, Remco.

Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij op 7 juli 2009 aan Dream Fireworks B.V. te Enschede een ontbrandingstoestemming hebben verleend. Dit besluit is verzonden op 9 juli 2009. De ontbrandingstoestemming heeft betrekking op het afsteken van vuurwerk op 28 augustus 2009, recreatiepark het hulsbeek te Oldenzaal. Het tijdstip van afsteken op 28 augustus 2009 ligt tussen 22.00 uur en 23.55 uur.

Oldenzaal gaat niet door !!!!!!!

Oldenzaal gaat niet door !!!!!!!

Net om 12uur is door de organisatie besloten dat het vuurwerk tijdens de nightglow in Oldenzaal niet door gaat

CODE ROOD

Helaas zijn de weerscondities vandaag in verband met de windsterkte uiterst ongunstig.
De uitvoering van een veilige ballonvaart is hierdoor niet mogelijk.

Ook de Nightglow kan tot onze spijt niet doorgaan. De windsterkte is ook hier de spelbreker.Op basis van de windcondities zijn we niet in staat om dit prachtige Twente Ballooning product kwalitatief goed uit te voeren.

Het gehele programma van vanavond (Twente Ballooning en Kinderfair) is daarom afgelast. De Nightglow zal niet worden verplaatst.

Bron: http://www.twenteballooning.nl/bezoekers/home?MenuID=28&ParentMenuID=5

En ik had er zo'n zin in vanavond... :cry:

wat jammer zeg :sad:
is altijd een leuk showtje,maar waarom gaat die niet verplaatst worden naar morgen?

en nu zit frits met al dat vuurwerk,veel te veel natuurlijk.
ik wil best iets hebben hoor.:p

wat jammer zeg :sad:
is altijd een leuk showtje,maar waarom gaat die niet verplaatst worden naar morgen?

en nu zit frits met al dat vuurwerk,veel te veel natuurlijk.
ik wil best iets hebben hoor.:p

:):) nou dat komt wel op hoor , wel zijn we in gesprek met de organisatie waarom dit zo vroeg al werd afgelast.

groeten
frits en jolanda

ja idd Frits,waarom zo vroeg:sad:
in de middag was er harde wind maar in de avond was er vrijwel niks meer. en was het goed weer voor een showtje.
wel was er een beetje regen on 21:30uur maar ook dit viel best mee.

jammer,maargoed volgendjaar dan maar weer. :wink:

gr,oerend

Back
Bovenaan