O&N 12-13 Bij Steef-Kaboom in verhaal en beeld.

Beste Freak :)

Ik heb ook deze jaarwisseling weer vele beelden gemaakt. Was even aan het bijkomen van al het moois. 2012 was voor mij een mooi jaar, veel shows gezien en dingen meegemaakt dus dat moest knallend afgesloten worden.

Foto-HPNJZDQZ-D.jpg

In Oktober dan toch maar vast wat gereserveerd, denk aan six elements, de heavy legend cakes en nog wat hardlopers. Op de Rubro demo allemaal fantiastische producten. De maanden daarna verschenen er videos van demos waar deze producten beduidend minder mooi waren. Ik maakte me zorgen of alles wel optijd in Nederland zou arriveren, maar had er wel vertrouwen in. Al plannende zou ik ook nog gaan werken in een vuurwerkwinkel. Hier heb ik een dag mogen meedraaien in het adviseren van vuurwerk aan onwetende klanten, geweldig!

Tevens had de eigenaresse plannen voor een showtje de 31e na de verkoop, welke ze aan mij toevertrouwde te maken en heb wat moois neergezet en weggeschoten, top winkel dat Dorpsbommetje in Hooglanderveen, nog een enige marijn winkel naast Witte tenten.

Afijn het was eindelijk de 27e. Jeffreak kwam gezellig langs en we zouden savonds naar Varsseveld gaan. Leuke dag met appelflappen gehad en savonds een dikke show gezien daar. Wat een heerlijke klappen. Daarna naar huis gereden en optijd naar bed gegaan, want de 28e zouden we 8 winkels langsgaan en dat was in een krap tijdsbestek gepland!

Na super veel vuurwerk opgehaald te hebben stond er een flinke berg klaar in huis. Nog wat uitgepakt en projecten gemaakt.
Foto-QN4HERIA-D.jpg

Foto-ADYSOI7W-D.jpg

Foto-GAOGYWQF-D.jpg

Foto-ZRXEUR6O-D.jpg

Ik zal elke keer wat filmpjes editen en uploaden. Ondanks de regenval hier toch een super oud en nieuw gehad en veel kunnen filmen!

Lets go!

Had er dit jaar 3 van in de collectie, maar 2 afgestoken. Ik vond ze zeer spectaculair. De cactus crackling was fel hard en de Spiderking effecten waren zo groots dat het publiek ervan schrok. zie ook in de video de reactie na de eerste spiderking klap. De spinning tail deed het goed en duurde lang voordat deze ontplofte en het boeket tevoorschijnkwam.De mine vooraf is groots en vol echt super. Heb ze met wat korting kunnen regelen en dan is het zeker een aanrader, voor40 euro zou ik 2x nadenken maar deze is toch wel een must have voor de collectie nu. Genoeg gepraat zie de film!

Houd dit topic in de gaten voor nieuwe updates!

Laatst bewerkt:
Laat ik maar meteen een flink project doen, namelijk heavy 4 doorgelont met een gratis cake no mercy en 10x de white thunder van Wolff! Erg goed gelukt project met flink tempo erin wat zorgt voor een heus mini showtje met knalfinale! Idee kwam van Jeffreak!

Laatst bewerkt:
zeker top foto's en filmpjes!! leuk verhaal ook. Ik hoop dat je nog veel meer ga uploaden leuk om naar uit te kijken ^^

Leuke filmpjes steef! 1 tip, probeer je intro een beetje in te korten. 20 seconden is net lang zat moet ik zeggen.

erg mooie filmpjes! ,
en inderdaad de intro is helaas te lang , na de 2de keer zit je al te skippen haha:bonk: maar verder top filmpjes!

--pyro99:bye:

Ach laten we nog een klein potje doen ook! Kwam de 28e in de winkel en zag ze in het foldertje staan. Geen flauw idee wat het was of deed. 10 euro voor 10 stuks. Kon het niet laten liggen dus een pakje meegenomen en getest. Wat een felle rakkertjes! Ze gaan goed hard zeg zo. Crackling is echt harde grote wolk die niet hoog komt. Zeker geen miskoop voor een euro per stuk! Veel harder en intenser als een cracklingball. Eigenlijk niet te vergelijken.

Foto-4BWWI38F-D.jpg

Voor als je de trailer wilt skippen klik hier:

http://youtu.be/2WXzPtjTIJE?t=22s

Zeer nette filmpjes! Leuke projectjes!
Idd, ik dacht ook dat deze potjes fonteinen waren ofzo!
Het blijkt gewoon heftig kleinspul te zijn!

Ziet er goed uit!

Wel apart om te zien dat één potje zoveel verschil kan maken. Ik had namelijk een Heavy 3 doorgelont en dat was maar half zo intens als jouw Heavy 4!

Zo een leuk project weer vandaag! CRUISE ROCKETS!!! En jawel ik had de goede versie van 2008 :)Vorig jaar ook een rek gebouwd had ik van die nieuwe rotdingen. Deze waren weer super en wat een harde krijs gewoon! Echt zoveel beter als die nieuwe dingen. Helaas heb ik ze allemaal in dit rek gestopt dus komend jaar weer op speurtocht :)

Super leuk topic! Gave projecten ook hoor. Ben benieuwd naar wat komen gaat! En die Fuego is echt wel een topper hoor.

Ziet er goed uit!

Wel apart om te zien dat één potje zoveel verschil kan maken. Ik had namelijk een Heavy 3 doorgelont en dat was maar half zo intens als jouw Heavy 4!

Vergeet niet dat hier ook een No mercy tussen zit!! Niet de knalcake no mercy maar no mercy van Lidu

Mooie filmpjes man, maar nu heb je een filmpje van totaal 40 seconden.
Een intro van 20 seconde, 12 seconde aansteektijd en 5 seconde geknal.

Is het niet beter om je intro misschien naar 4 seconde te verkorten?

Back
Bovenaan