Nuits de Feu 2006

RedBaron

Pyroworld
Om Kruitsnuiver en zijn vader Mantronix over te halen om naar nuits de Feu te gaan.
Volgen hier onder een paar kwijlend mooie fotos van zowel opbouw als vuurwerk zelf:

allereerst 2 mooie panorama fotos:

http://christopheblanc.free.fr/NuitsDeFeu/Images/2004/Montage/02/montageNDF-01.jpg
Zie je je eigen al zitten daar op die tribune?? :-)

http://christopheblanc.free.fr/NuitsDeFeu/Images/2004/Montage/02/montageNDF-04.jpg
nog een bijna totaal panorama

montageNDF-22.jpg

candles & Single shots van Luso

montageNDF-29.jpg

vol is vol ?

montageNDF-22.jpg

8inch, ze staan zo ver naar links en rechts, dat ze gericht moeten worden

montageNDF-03.jpg

Nee dit zijn geen molshopen, maar hier worden gaten geboord om groot kaliber shells in te graven

montageNDF-02.jpg

Diverse setups, van diverse firmas achter elkaar,uiterst rechts gepositioneerd

montageNDF-06.jpg

Wederom diverse setupos van diverse firmas

montageNDF-23.jpg

Hoezo vol!? diverse candles, singleshots, bengaalsevuren, fonteinen enzovoorts

montageNDF-36.jpg

Mini pontonnetjes, klaar om uit gezet te worden op het water

montageNDF-12.jpg

Fanshaped is hier wel nodig met een terrein met een breedte van ruim 400m

Brezac-06.jpg

Firma Brezac aan het werk

Igual-02.jpg

Igual met een mooi wit thema, en net zoals in Bonn ook hier een waterval

Pyrostars-06.jpg

De zwitsers kunnen er ook wat van

Pyrostars-18.jpg

Wederom Pyrostars Zwitserland

Couturier-14.jpg

Blauw iemand?

Igual-12.jpg

Stukje finale van Igual

Prestatech-02.jpg

Een stuk van het bouqet Finale

Prestatech-04.jpg

Bouqet final wederom

Zo, als jullie nu nog niet overtuigd zijn weet ik t ook niet meer! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er heel erg mooi uit zou er zelf ook wel heen willen :) maar de € werken nie mee :D

En de laatste foto's doen het btw nie ???

*edit

Nu wel weer :)

haha geweldig dit :D

nou jongens, we gaan er heen maar alleen de eerste dag omdat de tweede en derde dag gewoon egt niet gaat lukken.

1 ''probleempje'' is dat we er pas heen gaan als ik mijn examen heb gehaald :p , ik noem het een probleempje maar het is geen probleem want ik ga mijn examen gewoon halen :angel:

redbaron, erg bedankt voor dit topic, erg mooi dit. die foto's heb je die zelf gemaakt ook of niet? (van de effecten)

Kruitsnuiver..

kruitsnuiver zei:
redbaron, erg bedankt voor dit topic, erg mooi dit. die foto's heb je die zelf gemaakt ook of niet? (van de effecten)

Kruitsnuiver..

Volgens mij had dan wel het logo van pw er onder gestaan :) dus ik denk dat het van andere is :) en als je kijkt naar de link kom je uit op deze site http://christopheblanc.free.fr/ dus volgens mij niet door redbaron gemaakt :)

kruitsnuiver zei:
haha geweldig dit :D

nou jongens, we gaan er heen maar alleen de eerste dag omdat de tweede en derde dag gewoon egt niet gaat lukken.

Kruitsnuiver..

Beter 1 dag, dan helemaal niet kunnen. En als je slaagt, dan is dit helemaal geweldig, want dan kan je tenminste zeggen: Toen ik slaagde, stak men op 1 avond tijd 5 grote vuurwerken voor mij af! :D

anyways, geen dank, want als ik hier mn doel mee berijkt heb, ben ik al lang blij :). De fotos zijn niet van mij, maar van Christoph Blanc, een van de betere fotograven die vuurwerken fotograveerd:

14J-PABeretta.jpg

Zeer indrukwekkend de foto,s van de opbouw en de locatie.
Komt heel erg veel bij kijken.
Terwijl de eigenlijke show slechts 20 minuten duurt, toch?
Mooi om dit te zien zeg.

:bye:

Kan iemand mijn mond dicht komen doen hij hangt op de vloer :bonk: :p
Geweldige fotos zeg tyfus jantje
Ik ga ze nog een keer bekijken :bye:

Back
Bovenaan