Nordlicht Feuerwerk - Die Hand Gottes. (20/25/30mm, Shape: I,V,W,Z und Fan, 4kg NEM)

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Die Hand Gottes
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 4000 gram
Aantal Schoten: 239 schoten
Effectomschrijving: Ein brandneuer 239 Schuss Verbund unseres Labels "Nordlicht Feuerwerk". Mega-Verbund in 1.3 G mit krassen Farben, lauten Saluts und wechselndem Tempo in der Schussfolge - Batch 2020! Exklusivprodukt.
Tube diameter: 20/25/30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 160 Sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 170 euro

Achtung: Bedingt durch die Corona-Situation zeigen wir hier lediglich das Erstmuster. Der Verbund wird an einigen Stellen noch verbessert und Feintuning vorgenommen. Das Produktionsvideo folgt hier im Laufe des Septembers, spätestens Anfang Oktober.

Laatst bewerkt:
5 Por mi favor

gettyimages-821913636-e1536279345569.jpg

Erg mooie bak hoor!

Nordlicht is het eigen merk van Postenhandel Nord. Daar is deze prachtige bak dus ook te koop. Zag hem gisteren al op YT geplaatst worden inderdaad. Als deze bak zo komt...doe mij hem maar hoor :D

eerste adviesprijs is trouwens 170 euro

Dit is toch ook productie van Funke was het niet? Ik herken althans enkele effecten duidelijk terug.

Dit is overigens een werkelijk prachtige box. Zeker voor de prijs van 170,-

Al met al een erg mooie bak, maar vanaf 0:57 raak ik pas geboeid. Daarvoor mwoa... die random rijtjes met ‘salutes’ tussendoor hoeven van mij ook niet.

Jongens..... Let nog even goed op de teksten onder.

Het is een pre productie filmpje oftewel een sample. Def.Productie filmpje volgt pas september/ oktober.

Zo als sample zou ik hem willen aanschaffen. Zeker voor 170 euro

Als deze uit de Funke stal komt zal het verschil tussen sample en productie waarschijnlijk minimaal zijn. Tenminste dat concludeer ik terugkijkend op de afgelopen 5 jaar. Het is vaak anders maar heb er in dit geval veel vertrouwen in.

Erg gave bak zeg! Ik heb veel vertrouwen in de productie! Zelfs dan zou ik er 170 voor neer tellen, maar dit is slechts adviesprijs! Mss wordt deze zelfs goedkoper! Laten we afwachten op het eind resultaat! Delmenhorst ligt wel erg uit de slinger!

Ik denk niet dat dit de adviesprijs is. Bij postenhandel kun je ‘m nu voor 170 in je winkelwagentje gooien.

Eerlijk gezegd lijkt dit haast te mooi om waar te zijn, zeker voor de prijs. Soms lijkt het wel of er twee worden geschoten of dat er losse cakes naast staan. Op een gegeven moment zie je ook een pijl de lucht in gaan naast de bak en ook de finale cake(s) lijken dubbel uitgevoerd.

Ik zie graag de productie film ter bevestiging van, op zich is dit wel een unieke bak. We zullen zien war er in het najaar van waar is / overblijft.

Op deze productie video ziet ie er nóg veel dikker uit. Wat een prachtig product, ik ben verliefd...

Back
Bovenaan