Nordlicht Feuerwerk - Der Hooligan

Koala

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Der Hooligan
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1508 gram
Aantal Schoten: 91 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20-25-30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €109,95
Extra info: Gefabriceerd door Funke Fireworks China Limited.

Bild-Der-Hooligan-Verbund-1-e1570709651362.jpg

Wij danken Nordlicht Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Absoluut geen saaie box met zijn vele verschillende effecten, echter het label vind ik bull shit. Als of het kenmerk van een hooligan een gespierde kleerkast met een honkbalknuppel is.... integendeel zelfs :bonk:

Absoluut geen saaie box met zijn vele verschillende effecten, echter het label vind ik bull shit. Als of het kenmerk van een hooligan een gespierde kleerkast met een honkbalknuppel is.... integendeel zelfs :bonk:

Het is wel het gemiddelde beeld van een freak volgens de facebook-anti-vuurwerk-tokkies. Wat dat betreft sluit het naadloos aan.

OT: Ben er ook geen fan van. (pun intended)

Deze ziet er erg goed uit zo op film. Waar is dit een omlabeling van?

Ik herken er zo 1, 2, 3 geen Funke, Argento of Iskra line cakes / compound in. Losse effecten komen wel in producten van de Funke fabriek voor, ook de opbouw van de cakes komt bekend voor.

Allicht wordt deze compound dit jaar nog in een van de Funke lijnen uitgebracht.

Ik herken er zo 1, 2, 3 geen Funke, Argento of Iskra line cakes / compound in. Losse effecten komen wel in producten van de Funke fabriek voor, ook de opbouw van de cakes komt bekend voor.

Allicht wordt deze compound dit jaar nog in een van de Funke lijnen uitgebracht.

Heeft iemand een idee of die zilveren crackling tail met mooie rode en blauwe kleuren (0:46 in film startpost) ergens los te verkrijgen is (of iets dat er sterk lijkt)? Daar raak ik namelijk wel redelijk opgewonden van... :p

Valt in het rijtje 'Pyroshow' boxen van Argento. Deze zal hoogstwaarschijnlijk dit jaar onder Argento uitkomen.

Ik ben fan van de heldere rode en blauwe kleuren in deze box, samen met de crackling tails. Ook diverse shapes. voor 69,95 euro heb je een compleet showtje in huis!

Back
Bovenaan