Nootdorp 08-08-2009

moontan

VWC lid
Waar: Nootdorp
Provincie: Zuid-Holland
Wie: H.V.G
Wat: Onbekend
Waar: Recreatie gebied langs de oudeweg (dobbeplas)
Wanneer: 8 augustus 2009
Tijdstip: 22.30 uur

Hier word tot 6'' geschoten. Voorgaande jaren schoot Laser & Firework hier...maar het waren altijd ontzettend saaie shows, bommetje voor bommetje en dan een minuut stilte zeg maar. Het is alleen leuk om langs te gaan als je hier in de buurt woont of bent.

grtz the_bulldog:bye:

Laat ik hier nou net in de buurt wonen. Weet iemand of dit het kermisvuurwerk is van Nootdorp? Want de kermis is precies rond dezelfde tijd, alleen er staat op die posters niks over een vuurwerkshow. Vorig jaar was dit wel het geval.
Gaat het überhaupt wel door?

Mvg,
Keesiej

Laat ik hier nou net in de buurt wonen. Weet iemand of dit het kermisvuurwerk is van Nootdorp? Want de kermis is precies rond dezelfde tijd, alleen er staat op die posters niks over een vuurwerkshow. Vorig jaar was dit wel het geval.
Gaat het überhaupt wel door?

Mvg,
Keesiej

ja valt gelijk met de kermis en 6" is best aardig toch:D
of is dan 5" het maximum ook niets mis mee trouwens denk dat ik maar ff ga kijken

net terug van de show. het begon een half uur later dan aangegeven 23 uur ipv 2230 uur wat overal stond aangegeven. de show begon met haperingen .nadat ze op een rustig tempo door schoten begon na ruim 7 minuten de finale die net zo snel stopte als dat deze begonnen was.
zeer belabberd en vond t eigenlijk een domper had beter lekker naar Noordwijk kunnen gaan:bonk:

Back
Bovenaan