Noordwijk 24-04-2010

In Noordwijk beginnen de meeste vuurwerkshows meestal om 22.00 ( in de 20 jaar die ik er heb gewoont in ieder geval, moet echter wel vermelden dat ik de shows nooit echt een super spektakel heb gevonden )

Nope, ik ben vanavond heerlijk aan het werk :mad::bonk:

Maar we pb-en wel over een showtje volgende week okay Stefan ?
Jah volgendweek hebben we genoeg tedoen hahahha
en die week daarna gelukkig ook :).
Ik spreek je zeker :-) ,
ff kijken wat richard vanavond gaat doen, mocht ik gaan dan komt er natuurlijk ook een filmpie.

Veel plezier als je vanavond gaat en we zien je filmpje wel tegemoet :wink:

Volgende week hier heen :

Waar: Bergschenhoek
Provincie: Zuid Holland
Geschoten door: Katan Vuurwerk
Wat: professioneel
Waar: eilandheuvel tussen Rubenslaan en het Landmeterplein
Tijdstip: 22.00 uur
Wanneer: 29 april 2010

Roel, Marty en ondergetekende zijn vanavond terplekke. Gezellig :cool:
O ja, voor wie het nog niet wist; de show is gelimiteerd tot 100kg consumentenwerk (las ik in het gerelateerde topic op FPM). Dus geen kaarsen, maar dat mag de pret niet drukken. De weers-vooruitzichten zijn gunstig, dus dan is het altijd even lekker kruitsnuiven met kruitvrienden :bye:

Cameo

kreeg net ook een bevestiging :-) dus ik ben dr ook.
fijne avond iedereen :-) en hopelijk gaat het een mooie show worden.
Vanavond/morgen zal ik ff het filmpje uploaden.
Gr stefan

Nou, het was weer gezellig. Prima showtje gezien. Er kwamen een boel topcakes van Wolff voorbij. De Wasp, de Rio de Janeiro en de Sniper waren allemaal direct favoriet. Ben de naam kwijt van een cake die dikke witte "poisonous spider" achtige tails met uitstekende break gaven. Deze waren in een W-vorm gezet en deden het uitstekend op het strand.

[edit] Ik herinner het me alweer; die cake was de Daybreak.

Cameo

Bedankt voor de film Stefan, korte maar leuke show
En inderdaad, het is bijna een complete Wolff aangelegenheid.
Panter, Sniper, Daybreak, Silver Salute etc.

Ik denk dat je de inspanningen van Azuma geen recht aandoet als je stelt dat het, gezien de beperkingen, een matig showtje was. Natuurlijk hadden we allemaal ook liever een paar dikke kaarsen en wat 2,5" bommetjes de lucht in zien gaan, maar dat zat er deze keer gewoon niet in. Als je dit van tevoren wist, kan het haast niet zo zijn dat je teleurgesteld was.

Voor mij was het overigens, naast de gezelligheid, vooral een prima moment om eens wat Wolff artikelen van dichtbij te bekijken. De eindejaarslijstjes zijn hier weer bijgewerkt hoor :D

Cameo

Ik denk dat je de inspanningen van Azuma geen recht aandoet als je stelt dat het, gezien de beperkingen, een matig showtje was. Natuurlijk hadden we allemaal ook liever een paar dikke kaarsen en wat 2,5" bommetjes de lucht in zien gaan, maar dat zat er deze keer gewoon niet in. Als je dit van tevoren wist, kan het haast niet zo zijn dat je teleurgesteld was.

Voor mij was het overigens, naast de gezelligheid, vooral een prima moment om eens wat Wolff artikelen van dichtbij te bekijken. De eindejaarslijstjes zijn hier weer bijgewerkt hoor :D

Cameo

het was zeker geen slechte show, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik zelf had miss te hoge verwachtingen. Maar het was zeker niet slecht, heb me weer goed vermaakt :).

Het was een mooie consumentenshow. Ook al duurde hij niet lang, kwalitatief zat hij goed in elkaar. Hier wat foto's die zijn genomen van de show.

GroteFoto-HINOGW73.jpg

GroteFoto-P8RKMQYY.jpg

GroteFoto-QCRKPI6W.jpg

GroteFoto-MPP7XOYK.jpg

GroteFoto-XRHTZIJZ.jpg

GroteFoto-KIMNZOK3.jpg

GroteFoto-OB7BF8KO.jpg

GroteFoto-IGPLTOAZ.jpg

Foto's zijn gemaakt met een Nikon D40. Shutter 2,5 sec, aperture F8

Back
Bovenaan