Nitraat12
VWC lid
Elk jaar na 00:00 de cakes los schieten, uren buiten staan kijken naar de cakes. Heerlijk vond ik dit, maar afgelopen jaar had ik zoiets dit is het niet meer. Veel te veel cakes over gehouden om dat de fun er af was na een dik uur. De toeschouwers liepen weg omdat ik toch wel erg veel vuurwerk had. Een lijn zat er ook niet in, ik stak gewoon af wat ik voorhanden had. Meestal was het zo de kleine cakes eerst daarna de groten. Een finale was er ook niet echt.
Tijd voor verandering dus!
Na een vuurwerkloze januari en februari heb ik toch besloten om met de hobby door te gaan. Maar het moest wel anders, na een paar kneiters van oud en nieuw shows te hebben gezien wist ik wat ik wou! En dikke show schieten!!
Ik zal de komende tijd meer posten over hoe ik ga schieten, foto's van de bouw van rekjes. Schietlijsten en uiteindelijk 1 januari de beelden van de show.
Tijd voor verandering dus!

Na een vuurwerkloze januari en februari heb ik toch besloten om met de hobby door te gaan. Maar het moest wel anders, na een paar kneiters van oud en nieuw shows te hebben gezien wist ik wat ik wou! En dikke show schieten!!

Ik zal de komende tijd meer posten over hoe ik ga schieten, foto's van de bouw van rekjes. Schietlijsten en uiteindelijk 1 januari de beelden van de show.