Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De sfeer sloeg compleet om en zelfs de finale met 720 salutes was niet
Wat was dit een verschrikkelijke avond!
4,5uur gewacht op deze show zodat we vooraan stonden voor de films en foto's.
Na een aantal minuten ging het finaal mis!
Tails schoten elkaar weg en schoten tegen de flats aan.. hierop vloog de linker hoogwerker waarop steppers stonden in brand!
Uit voorzorg werd hierna de show onderbroken. Toen deze hervat werd, werden uit voorzorg vele grote calibers waaronder 3x12 inch in een keer weggeschoten. Zeer zonde allemaal.
De sfeer sloeg compleet om en zelfs de finale met 720 salutes was niet aantrekkelijk meer om te zien.
Iedereen was ontzettend stil bij het teruglopen naar de stad en we waren er goed ziek van. Het biertje dat elke avond als afsluiting werd gedronken is deze avond dan ook overgeslagen.
Ontzettend zonde dat deze show zo moest mislopen.
Dat is een conclusie die de meesten van ons wel durfde te trekken.. (of we hebben het verkeerd beleefd).. maar volgens mij werd er na het hervatten van de show wel ineens heel veel groot caliber tegelijk de lucht ingeschoten.. in ieder geval 2x12 inch shells.
Dat was vanuit de hoek waar ik stond niet te zien. Misschien stond je er beter voor dan de mensen die hogerop stonden. Ik ben benieuwd naar je beelden.
Als je nou de beelden die eerder gepost is er bij neemt, op welke tijd is die stilte te zien?
Kijk op de bovenste video op 7:10, ik stond helemaal vooraan met Morris naast mij en we konden duidelijk zien dat in dit moment van stilte een drukte was op het schietveld qwa mensen, de rook van de overslag trok langzaam weg en vervolgens gingen er een paar grote kalibers omhoog die gevaarlijk dichtbij de plek stonden van de overslag.
We denken uit voorzorg maar ik weet nog niets zeker natuurlijk.