Nijmegen 17-07-2007

Ik wil iedereen die hier een bijdrage heeft geleverd in de vorm van foto,s en/of film hartelijk bedanken.
Ik was zelf niet bij de show omdat ik op vakantie was.

Mijn mening over de show: Ik vind dat Dream Fireworks een prestatie van formaat heeft geleverd. Een prima show met heel veel variaties en een mooie opbouw.

Prachtige shells met willow en brocades, peony,s met ring,crackling pistils, blinkers. En de geweldige finale met salutes. Leuk ook om de girandola,s te zien.
Alleen de waterbommen vind ik wat minder, maar voor de rest: buitengewoon mooi gedaan.
:bye:

Ik wil iedereen die hier een bijdrage heeft geleverd in de vorm van foto,s en/of film hartelijk bedanken.
Ik was zelf niet bij de show omdat ik op vakantie was.

Mijn mening over de show: Ik vind dat Dream Fireworks een prestatie van formaat heeft geleverd. Een prima show met heel veel variaties en een mooie opbouw.

Prachtige shells met willow en brocades, peony,s met ring,crackling pistils, blinkers. En de geweldige finale met salutes. Leuk ook om de girandola,s te zien.
Alleen de waterbommen vind ik wat minder, maar voor de rest: buitengewoon mooi gedaan.
:bye:

Graag gedaan:)

en verder die waterbommen waren best geinig :) :bonk:

Ik vind het ook een hele mooie show, ik denk dat dreamfireworks zich heel goed aan het ontwikkelen is. Ik heb het idee dat ze echt wat doen met comments van de freaks op de fora. Tof dat ze meer exotische effecten toepassen dan dat standaard karton mixed peony en chrysanthum die je al zoveel ziet.

Back
Bovenaan