Nieuwe huisstijl
Sinds afgelopen jaar heeft Hardix Vuurwerk een nieuwe, verfrissende en herkenbare huisstijl. Deze vindt u ook terug op de website. De huisstijl bevat namelijk een helder groene balk, met hierin een typisch Chinese man. Ook is het land China als watermerk terug te vinden in deze balk. Door dit toe te passen op alle nieuwe items wordt dit het herkenningspunt van Hardix Vuurwerk. Zo proberen wij landelijke naamsbekendheid op te bouwen wat in de toekomst moet leiden tot een groei van het aantal klanten. Ook zal deze huisstijl in de toekomst terug te vinden zijn op de labels van de collecties en de folder voor de consument. Ook zij krijgen hiermee een herkenningspunt, wat zowel voor de leverancier als de detaillist voordelen op kan leveren. Hardix moet als importeur een herkenbare naam worden in Nederland.
http://www.hardixvuurwerk.nl/nieuws
Sinds afgelopen jaar heeft Hardix Vuurwerk een nieuwe, verfrissende en herkenbare huisstijl. Deze vindt u ook terug op de website. De huisstijl bevat namelijk een helder groene balk, met hierin een typisch Chinese man. Ook is het land China als watermerk terug te vinden in deze balk. Door dit toe te passen op alle nieuwe items wordt dit het herkenningspunt van Hardix Vuurwerk. Zo proberen wij landelijke naamsbekendheid op te bouwen wat in de toekomst moet leiden tot een groei van het aantal klanten. Ook zal deze huisstijl in de toekomst terug te vinden zijn op de labels van de collecties en de folder voor de consument. Ook zij krijgen hiermee een herkenningspunt, wat zowel voor de leverancier als de detaillist voordelen op kan leveren. Hardix moet als importeur een herkenbare naam worden in Nederland.
http://www.hardixvuurwerk.nl/nieuws