Nieuws van Breeschoten Kruiterij

moontan

VWC lid
De vuurwerkfolders 2009 van DEvuurwerkwinkel.nl en vuurwerkconcurrent.nl worden in de komende week verspreid.

Het assortiment op beide webwinkels kenmerkt zich weer door spetterende aanbiedingen en tot wel 30% GRATIS VUURWERK in de voorverkoop.

Met een oplage van ruim 3 miljoen folders is de kans klein dat deze folder niet in de brievenbus valt. Maar mocht dit wel het geval zijn dan heeft de consument altijd de mogelijkheid om de folder bij de dealer af te halen.

Op beide webshops is eenvoudig te bekijken waar de vuurwerkwinkels gevestigd zijn en door middel van een postcode zoekopdracht kan de dichtstbijzijnde winkel gevonden worden.

Kijk op DEvuurwerkwinkel.nl of vuurwerkconcurrent.nl voor de dichtstbijzijnde vuurwerkwinkel.

2508_Folder_vuurwerkconcurrent.JPG

Vorige week heb ik die van de Vuurwerkwinkel ontvangen, Azuma Fireworks in mijn geval.

Staan wat leuke dingen in voor de jongere freaks:
- 3 dozen fluitpijltjes, van 5.85 voor 4.50
- 3 dozen Flower Thunders, van 11.85 voor 9.95
- 3 doosjes Spinning Salvos, van 4.47 voor 3.75
- 3 pakjes Jumping Jacks, van 3.75 voor 2.95

Aktie 1; Bij aankoop van 30 tot 60 euro, gratis Thunder Compilatie
Aktie 2; Bij aankoop van 60 tot 120 euro, gratis Explosion Cakebox
Aktie 3; Bij aankoop van 120 tot 200 euro, gratis Metallic Box
Aktie 4; Bij aankoop van 200 of meer, gratis Metallic 36 schots

(Let op; dit zijn aanbiedingen van Azuma Fireworks in Nieuwegein. Ik weet niet of deze landelijk gelden!)

Vorige week heb ik die van de Vuurwerkwinkel ontvangen, Azuma Fireworks in mijn geval.

Staan wat leuke dingen in voor de jongere freaks:
- 3 dozen fluitpijltjes, van 5.85 voor 4.50
- 3 dozen Flower Thunders, van 11.85 voor 9.95
- 3 doosjes Spinning Salvos, van 4.47 voor 3.75
- 3 pakjes Jumping Jacks, van 3.75 voor 2.95

Aktie 1; Bij aankoop van 30 tot 60 euro, gratis Thunder Compilatie
Aktie 2; Bij aankoop van 60 tot 120 euro, gratis Explosion Cakebox
Aktie 3; Bij aankoop van 120 tot 200 euro, gratis Metallic Box
Aktie 4; Bij aankoop van 200 of meer, gratis Metallic 36 schots

(Let op; dit zijn aanbiedingen van Azuma Fireworks in Nieuwegein. Ik weet niet of deze landelijk gelden!)

De eerste aanbiedingen zijn niet landelijk. Volgens mij kan elke dealer zijn eigen prijzen bepalen voor die artikelen. VOorbeeldje van wat die artikelen bij de dealer in st. nicolaasga (friesland) kosten:
3 dozen fluitpijltjes 3 euro
3 dozen flower thunder 7,50 euro
3 doosjes spinning salvo 3,00 euro
3 pakjes jumping jack 3 euro.

Voor de mensen die meerdere dealers in de buurt hebben kan het dus lonen om even rond te shoppen. Zo is bijvoorbeeld ook de celebration cracker xxl hier in friesland 59 euro terwijl hij in apeldoorn voor 39 euro wordt verkocht.

Volgens mij zijn de artikelen die ze met korting geven wel overal hetzelfde.
En ook de gratis artikelen zijn overal hetzelfde. (Tenzij de winkel nog extra akties erbij heeft)

ik heb vandaag de laatste folders bezorgd bij de mensen en moet zeggen dat het best goed verdiend! ik moest 420 folders bezorgen en krijg daar een pakket t.w.v. 30 euro voor.
de acties bij mijn dealer zijn de zelfde als die van koen0s.
maar toch vind ik dat de prijzen voor de ferro select lijn veel te duur zijn.

Eerste vuurwerkcontainers gelost

3137_Container_vuurwerk.jpg

Afgelopen week is het containerschip met de eerste vuurwerkcontainers van Breeschoten "de Kruiterij" BV de haven van Rotterdam binnengelopen.

Inmiddels is het vuurwerk al weer veilig opgeslagen in de bewaarplaatsen te Veenendaal. In de komende maanden zullen nog vele tientallen zeecontainers volgen, zodat de voorraden ruim voor het komende verkoopseizoen op peil zijn gebracht.

CE-keurmerk
Alle vuurwerk producten die dit jaar binnenkomen zijn ook al voorzien van het CE-keurmerk, wat verplicht wordt vanaf 2012. Dit keurmerk garandeerd de consument dat het vuurwerk uitvoerig is getest en aan alle veiligheidseisen voldoet.

Het CE-keurmerk is dan ook een bevestiging van de topkwaliteit van het vuurwerk dat Breeschoten "de Kruiterij" BV jaarlijks op de Nederlandse markt brengt.

Back
Bovenaan