Nieuwe vuurwerk producten 2010

moontan

VWC lid
Nieuwe vuurwerk producten 2010

Zoals gebruikelijk zal het assortiment voor komend seizoen op onderdelen worden herzien. Een aantal producten zal worden vernieuwd en diverse nieuwe producten worden toegevoegd. Zo komt er dit seizoen een nieuwe verfrissende (en zeer goed geprijsde) serie multishots op de markt, genaamd Dragon Line. Wederom met succes ontwikkeld in samenwerking met Nederlandse pyrotechnici!

3106_Vuurwerk_5201_Revenge_2.jpg

Daarnaast zal ook de succesvolle Rocking Rodeo serie worden uitgebreid en worden er onder andere een aantal nieuwe pijlpakketten toegevoegd aan het assortiment.

Later in het jaar zal er meer uitgebreide informatie over alle nieuwe producten beschikbaar komen via onze websites. Ook zullen dan de vuurwerkfilms op www.vuurwerkshow.nl online komen.

Kijk eens aan, hoppelijk weten ze weer wat leuke buget cake's op de markt te brengen met een goede kwaliteit ik denk dat ze dan veel van dit soort producten zullen gaan verkopen.
Hoppelijk komt er snel meer informatie over de uitwerkingen.

Eerste vuurwerkcontainers onderweg

In de afgelopen periode zijn onze vuurwerkfabrieken in China door een aantal collega’s bezocht en zijn de inkooporders geplaatst.

Uiteraard zijn ook alle nieuwe producten uitvoerig getest en geoptimaliseerd. Afgaande op de enthousiaste verhalen van onze pyrotechnici beloven deze nieuwe vuurwerkitems een aanvulling te worden op het kwaliteitsvuurwerk waar Breeschoten al jaren bekend om staat.

3108_Vuurwerkfabriek_China_vuurpijlen.JPG

De productie is op dit moment in volle gang en de eerste zeecontainers met vuurwerk zijn reeds onderweg. Halverwege de maand juli worden onze eerste volle containers alweer verwacht in Rotterdam.

Breeschoten "de Kruiterij" BV is weer klaar voor het nieuwe vuurwerkseizoen!

Breeschoten lijkt te werken aan waar ze niet zo goed in waren; Budget cakes. Ik hoop dat er mooie cakes op de markt gaan komen met goede prijzen in die dragon line. Het zou wel eens een hele goede stap kunnen zijn. Dit soort lijnen zijn erg aantrekkelijk voor een klant.

Het label is ook niet verkeerd trouwens ...

Ik ben benieuwd!

:bye:

We hebben al wat meer informatie over de prijzen van deze nieuwe lijn ontvangen.
En het beloven inderdaad zeer goed geprijsde budgetcakes te gaan worden, absoluut!
Overigens volgt er een bezoek op 17 augustus aan de Kruiterij en hopen alle informatie over deze nieuwe lijn etc. mee te krijgen.

Komt er dan toch weer een bezoek na twee jaar geleden,mooi om te lezen. Hopelijk het begin van een goede relatie.

Goed nieuws! Ik ben zeer nieuwsgierig wat de prijsstelling van deze budgetlijn zal zijn, daar Breeschoten, wat betreft zijn cakes in het veel duurdere segment zit.

We hebben al wat meer informatie over de prijzen van deze nieuwe lijn ontvangen.
En het beloven inderdaad zeer goed geprijsde budgetcakes te gaan worden, absoluut!
Overigens volgt er een bezoek op 17 augustus aan de Kruiterij en hopen alle informatie over deze nieuwe lijn etc. mee te krijgen.

Dat klinkt mij als muziek in de oren! :p Ik krijg steeds meer intresse in Breeschoten.

En weet je wanneer je die prijzen online kunt zetten? In het verslag of mag dat al ietsje eerder? :p

Dat klinkt mij als muziek in de oren! :p Ik krijg steeds meer intresse in Breeschoten.

En weet je wanneer je die prijzen online kunt zetten? In het verslag of mag dat al ietsje eerder? :p

Ilvan, ik denk dat ik eerst om toestemming moet vragen, maar het zal wel na ons bezoek worden.

Erg goed nieuws van Breeschoten
De budgetcake,s hebben mijn belangstelling gewekt
Ik ben benieuwd naar de uitwerkingen en de prijzen

Ik vind het label wel wat hebben. Stylistisch op een goede manier. Toch snap ik de naam "Braniac" niet. Zou "Brainiac" niet beter zijn?

Back
Bovenaan