Nieuwe verkoop punten 2011

stefantvs

VWC lid
Het is weer bijna december en de vuurwerk winkels zowel groot als klein knallen de grond uit.

Ik kwam zojuist wat vergunningen / aanvragen tegen van nieuwe verkooppunten.
Misschien wel handig om hier te vermelden. Mochten jullie ook nieuwe winkels weten, zet het dan gerust in dit topic erbij.

Gr stefan

-Aanvraag ontheffing verkoop vuurwerk - Tournoysveld 85 Woerden
-Aanvraag ontheffing verkoop vuurwerk - Voorstraat 47 Woerden

-Vuurwerk Bergschenhoek
-vuurwerkdumper zutphen

Laatst bewerkt:
Op Tournoysveld 85 is Electroworld De Groot gevestigd en die verkoopt al jaren vuurwerk van Beko, dit is geen nieuwe winkel dus.

Ook op Voorstraat 47 is een reeds bestaande vuurwerkwinkel gevestigd, namelijk de Halfords. Deze verkochten sowieso vorig jaar al vuurwerk (en misschien zelfs al langer).

Dit kan verder wel een handige topic zijn.

Je bent lekker bezig Stefan met originele en bruikbare topics, mijn dank daarvoor !

Dank u dank u !

ik weet er 1

Vuurwerk Bergschenhoek

Thanks edwin, hij staat erbij

Op Tournoysveld 85 is Electroworld De Groot gevestigd en die verkoopt al jaren vuurwerk van Beko, dit is geen nieuwe winkel dus.

Ook op Voorstraat 47 is een reeds bestaande vuurwerkwinkel gevestigd, namelijk de Halfords. Deze verkochten sowieso vorig jaar al vuurwerk (en misschien zelfs al langer).

Dit kan verder wel een handige topic zijn.

Bedankt voor je reactie Fire-Freak.
Je hebt helemaal gelijk ! toch laat ik hem even staan aangezien het om nieuwe vergunningen gaat. Nu weet ik niet waar over dit gaat ? uitbreiding ofzo ? of dat elke winkel dit per jaar opnieuw moet aanvragen ? hopelijk kan een winkelier of iemand met die kennis hierop reageren.

Gr stefan

Back
Bovenaan