Nieuwe producten Original Fireworks

killerdome

VWC lid
Nog nooit was vuurwerk zo mooi!

Ontegensprekelijk worden deze nieuwe batterijen " DE HIT " van het eindejaar 2011. Door de aangepaste Europese wetgeving zijn wij in staat om vuurwerk te ontwikkelen dat 2 x krachtiger is dan in het verleden . Bovendien ook minstens 2 x zo mooi en gezien de grootte van de blokken ook uiterst veilig .
Deze nieuwe producten zijn daarom waardig " professioneel vuurwerk " te noemen die vanaf dit jaar kunnen aangekocht door de particulier .

het strafste in de benelux !!!!

Inderdaad , door de regelgeving Europees en Belgisch ontwikkelen wij binnen de marges die de wet vooropstel het krachtigste en mooiste vuurwerk van de lage landen tegen een zeeer aantrekkelijke prijs !!!!!!!
zo zullen onze batterijen uitgerust zijn met een dubbele lont! , zullen wij elke tube met 25 gr. pts vullen ( bvb 40 % MEER dan in Nederland ) en dit met een multi effect . De "BASIC" versie van de 500 gr. batterijen hebben een burst kruit dat 50 % hoger is dan in Nederland en bovendien een stuk lager in prijs !!!!
Voor het eindejaar brengen wij een 100 tal nieuwe producten op de markt . een 40 tal in de BASIC versie ( 3 verschillende types , van 20 tot 50 schoten ) en een 60 tal in de BIG BANG versie .
Levering van de eerste producten wordt verwacht rond einde september .

Ter demo wordt een promo show voorzien omstreeks 10 of 11 november!

Foto's en producten volgen zo snel mogelijk .

Bron

Ben benieuwd om ze dit verhaal ook nakomen, maar dat zullen we op de demo wel zien.

Dat alle producten een dubbele lont hebben vind ik wel positief, dit mogen meer importeurs in Nederland ook wel gaan doen. :)

zo zullen onze batterijen uitgerust zijn met een dubbele lont! , zullen wij elke tube met 25 gr. pts vullen ( bvb 40 % MEER dan in Nederland ) en dit met een multi effect . De "BASIC" versie van de 500 gr. batterijen hebben een burst kruit dat 50 % hoger is dan in Nederland en bovendien een stuk lager in prijs !!!!

En zo wordt vuurwerk in het buitenland nóg aantrekkelijker...

Kijken hoe de NL regering hier op reageert.

Praatjes vullen geen gaatjes. Nogal boude verkoopspraat in het artikel.
Als we dan toch kritisch moeten zijn. Zena gaf aan dat de producten eind augustus binnen zouden zijn. Dat wer begin september en is het al weer eind september.

Ondanks dat ik de service van Original goed vind, valt men nu terug in ordinaire grootspraak. In 2009 werd de show in Geel ook iets wat we niet eerder gezien zouden hebben. Het werd een grote teleurstelling. Zena, producten en service kunnen dan goed zijn, geen reden om weer overmoedig te worden!

Zal mij benieuwen of het zo is. Meestal kondigen ze iets groter aan dan het werkelijk is. Mensen zullen misschien meer teleurgesteld zijn dan bevredigd.

Zal mij benieuwen of het zo is. Meestal kondigen ze iets groter aan dan het werkelijk is. Mensen zullen misschien meer teleurgesteld zijn dan bevredigd.

Daarom geeft Original ook een demo/promo show om mensen zelf te laten bepalen of ze iets wel of niet willen kopen:wink:.

De demo-show gaat plaatsvinden met samples dus.
Daar zit misschien 25 gram in, maar dat kun je van de productiesamples niet verwachten.
Verder staat dit stukje bol van de taalfouten en grootspraak. Bleegghh. Als ze die grootspraak maar waar kunnen maken....
Hoogmoed komt immers voor den val.

Pas maar op hoor! Het burst-kruit zit hoger in de tubes dan in NL.

Daar zit misschien 25 gram in, maar dat kun je van de productiesamples niet verwachten.
Verder staat dit stukje bol van de taalfouten en grootspraak. Bleegghh. Als ze die grootspraak maar waar kunnen maken....

Daar heb je gelijk in Jos, Samples is nooit te vergelijken met "voorraad".
Dus waarschijnlijk weten we begin januari wat er zeer goed was en wat er tegenviel d.m.v. de reacties en ervaringen op het forum.

Het lijkt mij ook zo, dat dit eerste jaar eigenlijk meer, een test-jaar wordt voor alle belgische importeurs. Zo ging het dus ook in Nederland met de eerste 500 grams potten, ze waren wel leuk en het was wel anders, maar nu zie je pas de echte kwaliteit producten op de markt komen. Ik weet dus nog niet zeker of ik meteen het eerste jaar al echt die 500grams producten in ga slaan.
En ja original heeft ook een Nederlandse tak, maar die is 15 grams gevuld en bevat geen 25 gram.

Original is allemaal bla bla bla

Maar voorlopig hebben ze nog helemaal niks en verkopen ze alleen nl cake`s voor de hoofdprijs

Het zijn geen samples! De productie is alleen nog niet af. Vandaar dat er van elk product enkele dozen deze kant op komen zodat ze toch nog wat kunnen laten zien. Als ze zouden moeten wachten tot alles af is dan zit je in November.

Ik ben erg benieuwd naar wat we te zien gaan krijgen. Ik heb begrepen van iemand die niet bij OR werkt maar wel in China heeft gezien waar ze mee gaan komen dat dit heel erg goed was. Ik wacht met spanning af op de demo :bye:

Het zijn geen samples! De productie is alleen nog niet af. Vandaar dat er van elk product enkele dozen deze kant op komen zodat ze toch nog wat kunnen laten zien. Als ze zouden moeten wachten tot alles af is dan zit je in November.

Ik ben erg benieuwd naar wat we te zien gaan krijgen. Ik heb begrepen van iemand die niet bij OR werkt maar wel in China heeft gezien waar ze mee gaan komen dat dit heel erg goed was. Ik wacht met spanning af op de demo :bye:

Als het geen samples zijn is het een ander verhaal. Ben ook zeer benieuwd wat de nieuw producten van Original gaan brengen.
25 gram per tube, daar kan je heel wat mee.:D

Als ze zouden moeten wachten tot alles af is dan zit je in November.

Euhm, de demo is pas in november (zie vorige pagina) dus snap jouw punt niet zo goed...

Daarnaast raak ik het spoor een beetje bijster. Er komt een demo van Original en deze is aangekondigd voor eind deze maand. De tekst in de beginpost komt van de Beringen-site (link) die zelf in eerste instantie hadden aangekondigd dat ze eind augustus een demo zouden doen en dat is nu dus 2e week november geworden. Maar dat is volgens mij NIET de Original demo.

Wie kan opheldering geven?

Euhm, de demo is pas in november (zie vorige pagina) dus snap jouw punt niet zo goed...

Daarnaast raak ik het spoor een beetje bijster. Er komt een demo van Original en deze is aangekondigd voor eind deze maand. De tekst in de beginpost komt van de Beringen-site (link) die zelf in eerste instantie hadden aangekondigd dat ze eind augustus een demo zouden doen en dat is nu dus 2e week november geworden. Maar dat is volgens mij NIET de Original demo.

Wie kan opheldering geven?

Zoals de meeste van jullie weten had iedereen ook hier in Nederland verwacht dat de spullen rond Augustus binnen zouden komen. Door de fabricage stop een maand of twee geleden afgekondigd door de Chinese autoriteiten IVM aanhoudende hitte zijn er heel veel spullen gewoon nog niet af.
Daarbij zijn er ook een hoop problemen omtrent de CE certificering waardoor er bij velen nog meer vertraging op loopt.

Dus wat kan je dan anders doen dan je demo's verschuiven?

Back
Bovenaan