Nieuwe Producten Bonfire en Dream fireworks online

Tja iedereen kan wel gaan gissen, maar Frits heeft de filmpjes van zijn account afgehaald. Daarom zijn ze dus niet meer te zien.

Komt wel goed jongens, wij krijgen de filmpjes wel :wink: .
Je zou zeggen dat je als importeur zijnde juist wil dat overal je filmpjes te zien zijn haha, maar waarschijnelijk heeft Frits een ander of geen beleid hierin.
No worries.

Dat is dus de echte reden dan, want fpm / tony filmt ook voor Bonfireworks. Daarom waarschijnlijk "alleenrecht" op de filmpjes, al zijn dit wel china filmpjes maar toch :)

Nope. Ik sta hier buiten.
Dit zijn China films. Daarbij heb ik nooit het alleenrecht op films als ik voor een importeur filmt. Ze moeten dan zelf bepalen wat ze met de films doen.

Ik zie het al. FPM heeft ze op vimeo staan in plaats van youtube.
Misschien dat dat ook verschil maakt.

Wij hebben de films zelf ook niet online staan.
Frits heeft ze zelf online staan en ik heb de links gekregen.

Las de discussie gister al op FPM. Zal vast allemaal wel goed komen ;)
Tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd van de nieuwe producten. Had iets meer verwacht van Bonfireworks. Heb tot nu toe 2/3 cakes aan mijn whishlist gevoegd. Mischien word het meer, misschien word het minder. Zullen het zien na de demo's in Nederland. Gelukkig hebben we de toppers nog wel uit de 'oude' collectie :D

je moet het eerst in het echt zien vuurwerk-freak :p
ik heb er alle vertrouwen in,en ook de labels moeten er een beetje goed uit zien vind ik.
en laat Bon/Dream dit nu gewoon ook goed voor elkaar hebben,zeker een pluspunt.
maargoed we moeten even wachten tot de eerste demo,s

Kon niet echt een topic vinden, maar denk dat deze wel goed is. Ik zag op de site van vuurwerk4all een cake staan van Bonfireworks, genaamd Craigie Hill. Maar ik kon hier niks over vinden. Iemand die misschien een filmpje heeft?

Heb een aantal "nieuwe" Bonfireworks cakes gepost, maar vermoed eigenlijk dat dit gewoon omlabelingen zijn van hun eigen potten dus graag reacties als mijn vermoedens blijken te kloppen.
Het gaat hier om de Colour Explosions, Midnight Beauty, Asian Attack, Amazing Memories, Magic Willows, Screaming Heaven en Golden Game.
Heb mij er nog niet echt in verdiept maar Golden Game zou bijvoorbeeld best weleens Golden Dream kunnen zijn.
Ik hoop dat iemand hier meer over kan vertellen.

Klopt. Zijn inderdaad omlabelingen van bestaande producten. Deze omlabelingen worden verkocht bij de Intratuin.

Maar welke is dan welke?
Misschien dat iemand het al weet anders zal ik het later zelf even uitzoeken en melden als ik tenminste die filmpjes kan afspelen.
Blijft voor verzamelaars natuurlijk wel leuk voor de labels!

Back
Bovenaan