Nieuw effect shell

zo nieuw is dit effect niet hoor Moontan. Ik heb dit effect al vaak voorbij zien komen bv op het festival van Knokke, of Nuits de Feu :wink:

Dit wordt ook wel snake effect genoemd. Bees vind ik het niet echt, die zijn kleiner van effect, en zwermen sneller weg.

NDF_AVOND_D2_11.jpg

portugeesche snake\bees effect in red en blue

Zwitserland_bugano_25-08-06-032.JPG

chineesh snake effect verwerkt in een peony

Zwitserland_bugano_25-08-06-001.JPG

Snake effect in rood

Je hebt ook pure snake effecten:
atomium_26.jpg

alleen heeft het effect hier wat meer weg van tourbillion, en is het vele malen groter.

Op dat filmpje van Moontan doet het me wat meer denken aan fishes, gecombineerd met een burst.
Zo multicolour vind ik er niet veel aan, maar het heeft opzich wel wat.
:bye:

Vind het wel een heel mooie effect hoor moontan die shell. Maar inderdaad beez zijn toch van die hele kleine stipjes die zoemend weg schiete..

Dank je Red Baron. Zoals ik al zei: de bron is Feuerwerk.net.
Zij spraken op hun forum over een heel nieuw effect.
Ik ga daar om opheldering vragen.
Desalniettemin zijn we nu met zijn allen getuige van jouw mooie foto,s van het zogeheten snake effect.
Bedankt. !!

Dit is inderdaad geen nieuw effect. Vaak word deze effect uigevoerd in de kleur silver. En jah hoe moet je het noemen. Iedereen geeft zijn eigen naam aan een produkt. De makers zelf noemen het color bees al denk ik ook dat ze te groot zijn om echte bees voor te stellen.

Dit is inderdaad geen nieuw effect. Vaak word deze effect uigevoerd in de kleur silver. En jah hoe moet je het noemen. Iedereen geeft zijn eigen naam aan een produkt. De makers zelf noemen het color bees al denk ik ook dat ze te groot zijn om echte bees voor te stellen.

Ok Toon, ik neem het zonder meer van je aan.
Ben ik er toch mooi ingeluisd. :wink:

Back
Bovenaan