Needenaren verdacht van opblazen bushokjes

the cigarman

VWC lid
NEEDE - De politie heeft maandag vroeg in de ochtend twee mannen uit Neede aangehouden. Ze zouden betrokken zijn geweest bij het opblazen van twee bushokjes en een mobiel toilet in maart van dit jaar.

Volgens de politie bleek na verhoor dat één van de twee, een 19 jarige man, verantwoordelijk was voor het maken en afsteken van de explosieven. De andere man, 20 jaar oud, was toeschouwer.

De bushokjes en het toilet zijn opgeblazen met zogeheten pijpbommen. De schade bedroeg duizenden euro's en zal op de verdachte verhaald worden

pijpbom heeft in mijn ogen/pren nix temaken met vuurwerk!
Ik noem het eerder lichtenlijke terrorisme!
hard straffen die 2!
en verder laten zo!
dit soort mensen weten gewoon niet beter of willen niet beter weten!

PS. het is al junni! strax richting september worden we weer overgoten met dit soort berichten ben ik bang:frusty::cry:

Ik noem het eerder lichtenlijke terrorisme!
hard straffen die 2!
en verder laten zo!
dit soort mensen weten gewoon niet beter of willen niet beter weten!

PS. het is al junni! strax richting september worden we weer overgoten met dit soort berichten ben ik bang:frusty::cry:

ja september. beginnen de eerste nitraatjes te rollen en gaan ze allerlei dingetkes knutselen

Ik heb een artikel wat ik ooit uit de nieuwe Revu heb gescheurt, wat over pijpbommen gaat.
Zal het wel eens plaatsen.
Het kruit wat voor die pijpbommen gebruikt wordt, komt vaak als shells en knalpijlen.

Ongeacht, wie, wat of waar, je moet volwassen met vuurwerk omgaan anders verknal je het voor de rest, maar ja hoe vaak zullen we dat nog niet moeten zeggen richting einde van het jaar, stelletje kleuters...

Back
Bovenaan