• BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.

Nederlanders opgepakt in Spanje na bekogelen agenten met zwaar illegaal vuurwerk

Ik kom regelmatig in Spanje en feit is dat waar vroeger de Engelse een slechte naam hadden, wij helaas tegenwoordig niet veel beter zijn. Het is een trend geworden om ons overal te misdragen. Fatsoen is er niet meer bij. Een geluk is dat ze in Spanje gelukkig wel weten hoe ze moeten optreden. Heb gezien hoe misdragers letterlijk verrot geslagen werden door de guardia cevil of de Mossos d'esquadra en geloof me daar leren ze wel van hun fouten en terecht!
Mijn love icoontje op jouw reactie staat natuurlijk op het laatste gedeelte van je bericht he

Wel 1 kanttekening.

Ik kom er al jaren maar, de Spaanse jeugd kan er zeker ook wat van. Vooral het gooien van barrachos op elkaar en in de menigte. En dan praat ik al over 2014. Toen Palau nog gezellig was en er normaal gestookt door "ons" waren het de Spaanse jongeren die in de bedding voor en na de avond shows er een gevaarlijke tering bende van maakte. Barrachos vlogen je om de oren als je na de Castillo de bedding uit liep.
Was dit jaar ook na de laatste Castillo hoor. Alleen had hij niet door dat de politie achter hem kwam aanlopen met wapenstok haha.. 😂

Zie einde filmpje. En niet vragen waarom film je dan niet door. Ik stond vrij vooraan met te filmen en dan kan je maar beter ook wegwezen.

Was dit jaar ook na de laatste Castillo hoor. Alleen had hij niet door dat de politie achter hem kwam aanlopen met wapenstok haha.. 😂

Zie einde filmpje. En niet vragen waarom film je dan niet door. Ik stond vrij vooraan met te filmen en dan kan je maar beter ook wegwezen.

Weet ik. Ook dit jaar weer gezien. Vooral onder de laatste brug als je de bedding in liep waren Spaanse jongeren barrachos voor de avond show al aan het gooien op elkaar.
18de liepen wij snel de bedding uit om bij de eerste mogelijkheid naar boven te lopen. Het ging weer helemaal los met tuig.

Back
Bovenaan