Nederland is door! iets gestookt?

Lesl

VWC lid
Zoals we weten is Nederland door! Wat een geweldige wedstrijd, sfeer enzovoorts!
Van blijdschap ging de hele buurt hier stoken (niet letterlijk:p) ik ook...

En de bedoeling is, hebben jullie ook gestookt? (zeker van wel he:p)
Plaats je filmpjes hier als je het gefilmd hebt

Mvg Exploded Maniac :bye:

Laatst bewerkt:
Hier bij ons werd ook gestookt. helaas voor die mensen.
want er liep Politie door de straat. gegevens genoteerd van de mensen die het vw afstaken. en het bleef bij een waarschuwing.

Politie was van te voren getipt. omdat er na elke wedstrijd die NL speelt veel vuurwerk word afgestoken hier.

Hier bij ons werd ook gestookt. helaas voor die mensen.
want er liep Politie door de straat. gegevens genoteerd van de mensen die het vw afstaken. en het bleef bij een waarschuwing.

Politie was van te voren getipt. omdat er na elke wedstrijd die NL speelt veel vuurwerk word afgestoken hier.

Klopt. Het ging werkelijk los.. maar geen politie gezien. Maar natuurlijk weet iedereen zijn grens en hielt het op na 20 - 30 min ( bij mij)

Hier werd aardig gestookt, van grote cakes tot zink zo te horen en te zien :D
Geen flauw idee wie er allemaal aan mee deed, maar er hingen na 10 minuten behoorlijke kruitdampen en ik moet zeggen : het rook heerlijk :p

Hier was het ook geweldig. Ik rende naar buiten net als met oud en nieuw om 12 uur fantastisch overal gingen dingen af. Van rotjes tot salutes en van cakes tot grote profblokken. Enige wat wel jammer was het was licht waardoor je alles niet heel goed zag. Maar uiteraard mocht dat de pret niet drukken:D. Zelf paar van potjes van B&W gestookt:D
Helaas niet kunnen filmen toch even deze reactie nog.

HOLLAND:D:D

Dan vraag je je toch af wat de gemiddelde Nederlander zo in zn schuurtje bewaard.. dan wel overheeft van zn vorig oud en nieuw feestje..:p Ook hier was het in het anders zo stille dorp hier goed raak met vuurwerk.

Zoals wel in meer landen vind ik dat vuurwerk niet alleen voor o&n bestemd moet zijn.
Ik dat met dit soort gebeurtenissen vuurwerk gewoon een onderdeel van het feest:p en vind dan ook dat de politie wel een oogje dicht mag knijpen>Mits er normaal mee wordt gedaan en er niemand in gevaar wordt gebracht.

Helaas niets gestookt, wilde het risico niet nemen.
Maar daar heb ik zondag eigenlijk schijt aan.:p
Dan waarschijnlijk een aantal pijlen en knalblokjes:)
Een boete maakt me niets uit, want er moet gefeest worden:)

Een lichte oudejaarsavondroes, zo kun je mijn stemming gisteravond laat typeren. Okee, van mij is de buurt wel een pijltje en/of potje gewend met dergelijke situaties, maar nu deden vele anderen gezellig mee. In korte tijd stond de buurt op straat te feesten en gingen er in vrijwel iedere hoek feestelijke potjes af en pijlen de lucht in. Jongeren staken rotjes af onder aanmoediging van de buurtbewoners. Het leek even oudjaar. Geen onvertogen woord gehoord. Rond 23:00 uur was het eigenlijk voorbij qua vuurwerk en dat is eigenlijk ook wel prima. Maar het positieve (vuurwerk-)sfeertje zo midden in het jaar deed me goed. Dit heb ik eigenlijk nog niet eerder zo heftig meegemaakt in mijn woonplaats.

En wat heb ik gestookt? Uiteraard "restantjes" van vorig jaar :angel: Enkele stevige pijlen en een paar cakes. Vooral de pijlen deden het lekker, want bij iedere break gingen de vuvuzela's en het gejuich in de hele buurt los.

En nu maar eens kijken of we dit nog wat completer kunnen uitvoeren as zondagavond. Oranje; ik ben er klaar voor!!! :bye:

Cameo

PS: O ja, politie reed wel enkele keren door de straat en tuterde vrolijk mee. Geen enkele wanklank gehoord of boete geschreven volgens mij.

zelf heb ik gisteravond niks gestookt, heb me kunnen inhoudenxD. Maar ik liep net terug van mn werk en zag in een speeltuintje in mn straat 2x madness liggen van broekhoff:p

as zondag als NL wint zal er wel wat leuks door mij zelf gestookt gaan worden:)

Dan vraag je je toch af wat de gemiddelde Nederlander zo in zn schuurtje bewaard.. dan wel overheeft van zn vorig oud en nieuw feestje..:p Ook hier was het in het anders zo stille dorp hier goed raak met vuurwerk.

Dat de mensen in mijn buurt wel eens wat bewaren.. is bewezen.

Ik dacht nog voordat ik begon, ik zal wel de enige zijn, maar na mijn werd iedereen volgens mij opeens wakker , owja we kunnen ook stoken:p
Maar wat was het geweldig gisteravond, knallen gingen na een half uurtje na de wedstrijd door, toen stopte het, omdat er wat door de straat ging rijden:rolleyes::p

Laatst bewerkt:
Heb 3 Chooet Match Cracker nr 3 strijkers "getest" :p
Had een handjevol meegekregen om te testen en dit was toevallig een goed excuus :wink:

Ik heb een paar filmpjes gevonden op youtube, mensen die feesten.. met vuurwerk :D

http://www.youtube.com/watch?v=i0J5dnaqeOU (kippenvel:p) van ALWIN1971

http://www.youtube.com/watch?v=fPnHSs-TM1Q van ankomol

http://www.youtube.com/watch?v=oezNtSFa53M (leuke titanium boeketten) van Kermisjunky

groeten, als je er meer hebt kun je ze gerust plaatsen

Ik heb ook de namen van de youtube kanalen erbij gezet, van wie die filmpjes zijn

Dit is inderdaad kippevel als je al die filmpjes bekijkt, thnx vooor het delen :)

gisteravond na de wedstrijd ging er hier in de buurt een paar sierpijlen de lucht in en heb zelf 6 bsc 2009 afgestoken

Ik heb gisteren voetbal gekeken bij me ouders.
Even op het balkon me vuvzela getest en de gastoeter.
Dat klonk al heerlijk, vooral omdat me ouders op de bovenste verdieping wonen van het apartement.
En ik kreeg gelijk antwoord uit de buurt.

Toen Nederland won, heb ik een kwartier zitten te genieten op het balkon, overal zag je vuurwerk.
Cakes, vuurpijlen en volgens mij heb ik zelfs een shell gezien.
Erg gaaf, ik had erg zin om zelf ook te gaan stoken.
Viel me niet tegen voor Wageningen, ondanks dat het een linkse gemeente is.

Vet om al die filmpjes te zien !!

Hier was het helaas wat minder , alleen een paar gillende mensen en vuvuzela's en 2 knallen gehoord en voor de rest niks :rolleyes:

Back
Bovenaan