Natuurliefhebbers zien vuurwerkplannen niet zitten (Weesp)

ylke

VWC lid
WEESP - Natuurliefhebbers Kees en Bianca de Graaf zien het niet zitten dat de Oranjevereniging toch volgend jaar weer vuurwerk wil afsteken tijdens Koninginnedag. "Waarom toch per se weer vuurwerk? Was het de afgelopen twee jaar soms geen leuk feest?"

"Als het vuurwerk straks toch weer op het programma staat, stappen wij gewoon weer naar de rechter. En wij weten nu al dat we dat dan weer gaan winnen", zo stelt het echtpaar morgen in het WeesperNieuws.

De Oranjevereniging maakte gisteren bekend bezig te zijn met de voorbereidingen om volgend jaar weer vuurwerk af te steken tijdens Koninginnedag. In 2011 verbood de rechter het afsteken van vuurwerk als afsluiter van de festiviteiten in Weesp.

Bron

Dit was te verwachten. Wat een vieze zelfingenomen figuren zijn het joh... "wij weten nu al dat we dat dan weer gaan winnen." bah! Dit soort figuren zijn alleen maar bezig om het voor een ander te verpesten, dat je daar voldoening uit kan halen...

Het is jammer dat een klein groepje azijnzeikers het weer verpest voor een hoop mensen die het wel leuk vinden of er geen problemen mee hebben :angry:

Omdat 2 milieuactivisten het niet willen moet het gelijk maar afgeschaft worden, terwijl veel mensen er juist plezier aan beleven.Laat ze verdomme lekker ergens in een hutje op de hei gaan wonen walgelijke gasten.Wat een arrogantie stralen deze mensen uit in dit bericht.:angry:

Ik hoop dat het vuurwerk wel doorgaat deze keer en dat dit mierenneukend echtpaar een hartwip krijgt bij de eerste dreun die te horen is.

Triest volk, emigreer gewoon ofzo.

Laat ze die zielige groenaanbidders a.u.b op de biesbosch dumpen.
ik word zo moedeloos van dit soort mensen.

tja wat moet je hier nu van zeggen behalve dan dat dit weer een hoop boosheid en agressie naar boven haald in de echte vuurwerkliefhebber.in een post als deze komt een hoop frustratie naar boven waar we toch niks mee kunnen en de azijnzeikers lachen zich weer de k0lere.

Ik wordt gek van die zogenoemde natuurliefhebbers. Liefst zie ik ze verdwijnen van deze planeet. Het voor hele groepen mensen verzieken omdat ze zogenaamd om de aarde geven. Als ze echt om de aarde geven moeten ze net zo leven als 100.000 jaar geleden. Tot dan hebben ze simpelweg geen enkel recht om het voor vele 100den/1000den het te verzieken. Het zijn gewoon giga egoïsten die mensen.

Ik ben een ontzettend groot natuurliefhebber en voel me beledigd door de arrogante houding van deze twee. Vanuit een objectief buitenaards perspectief naar de Aarde kijkend zijn mensen gewoon onderdeel van de natuur. Het zijn net zo goed beestjes die allemaal maar door elkaar krioelen in de steden. En vuurwerk afsteken is niet minder natuurlijk voor mensen dan het voor een hond is om in een mensengezin te wonen. Wordt zo'n hond iets kwalijk genomen?

Back
Bovenaan