Naomi's auto voor tweede keer total loss door vuurwerkbom

Je kunt er ook benzine overheen gieten en af laten branden. Wat heeft dit nou weer met vuurwerk te maken. ***** media.

Tuurlijk heeft het wat met vuurwerk te maken, want dat is hetgeen waardoor de auto vernield is. Verder heeft het natuurlijk niets met een eventueel verbod te maken, maar doordat hier alles word geplaatst waar het woordje vuurwerk in komt, kunnen mensen dat kennelijk niet los zien van elkaar.

tis schandalig maar er staat ook bij dat dit een doelgerichte actie is tegen dit gezin.
Vuurwerk is dan een uitkomst verbied het en de auto gaat de brand in of de ruiten eruit.
Kortom dit is niet echt een vuurwerkding.
En dezse vernieling is niet te voorkomen;)

Lekker belangrijk zeg dat jullie over die details gaan praten : praat eens over hoe schandalig de actie is geweest en dat er twee verdrietige mensen staan zonder vervoer etc etc..., !!!!!

Nou, tot zover dat "ons" vuurwerk met explosieven vergeleken wordt en "men" weer roept. Zie het moet verboden worden! Maar hiervoor is vuurwerk nooit bedoeld, ook niet illegaal vuurwerk. En er is een degelijk verschil tussen vernieling en total loss. De media draagt bij aan een extra dramatisch beeld van vuurwerk in het algemeen

Als het 2x bij de zelfde auto gebeurd zal ik hun toch afvragen wie dat doet. in het filmpje van hart van Nederland zegt ze wel van dat ze geen vijanden heeft maar kan gerust een jaloerse buurman zijn of een jaloerse ex.

Het is jammer dat het dan weer met vuurwerk moet gebeuren.

Sommige mensen weten echt niet wat totale loss betekend en ook niet wat de schade is van een deuk. Een niet eens zo'n hele grote deuk kost al snel 900 euro om te repareren. Veel auto's ouder dan 15 jaar hebben die dagwaarde niet eens meer dus is de auto totale loss. Zegt niks over dat hij niet meer kan rijden

weet je wat de kern van het verhaal is ? nee want dit zijn weer eenzijdige berichten...!
dit verhaal kent vast nog een andere kant en zolang die niet bekend is lijkt het mij nogal moeilijk om te oordelen of ze wel of niet zielig zijn.

Hier sla je de spijker op z'n kop. Want inderdaad, het is niets meer dan een sensatiebericht, wat helemaal past in het straatje van Hart Van Nederland etc. Als je hier als journalist over wil schrijven dan moet je verder gaan dan 'ik zie dat uw ruit is gesneuveld, oh wat zielig!'.

Ze geven zelf eigenlijk al aan dat er meer aan de hand is, want ze worden doelbewust lastig gevallen. Maar de media willen het verhaal liever niet gaan relativeren, want dan is het 'ach en wee' effect misschien weg.

Ik krijg uit sommige opmerkingen hier de indruk dat als je buiten de vuurwerktraditie om maar een klein beetje van iemands eigendom sloopt dat maar ok gevonden moet worden.wat mij betreft erg treurig geeft maar aan hoe asso de wereld is geworden.

Back
Bovenaan