Naomi Campbell is verloofd

ylke

VWC lid

Naomi Campbell (41) en de Russische miljardair Vladislav Doronin lieten tijdens hun vakantie op Kreta voor 60.000 euro vuurwerk afschieten en volgens lokale bronnen liet het Britse model uitschijnen dat ze daarmee hun verloving vierden.

Een gast in het Elounda Beach hotel, waar het koppel hun boot afmeerde, verklaarde: "Naomi en haar vriend gaven een vuurwerk van wel twintig minuten. Ze was dolenthousiast en liet verstaan dat ze nu verloofd is. Ze vertelde de andere hotelgasten dat het tijd was om hun 'geheimpje' te delen, dat ze hun boodschap naar de sterren wilden sturen. Ze droeg ook een ongelooflijke ring".

Naomi Campbell is al twee jaar met Doronin. (lb

http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/S...7/2011/08/03/Naomi-Campbell-is-verloofd.dhtml

Een show geven van 60.000 euro voor een verloving, dat mag ook wel eens een keer iemand hier in Nederland doen:wink:

Iemand gefilmt? LOL

Nee,dit soort verlovingen laat ik liever passeren.
Zij heeft al moeten voorkomen voor het bewust aannemen van blooddiamonds van Charles Taylor.

Laatst bewerkt:
@corné
idd, vraagt niemand zich af waarom die ring zo ongelovelijk is?
vragen vragen...

Als je miljardair bent, vind ik 60.000 euro toch wel wat magertjes, dat kan echt niet hoor!

Nou ja, ik verwacht dan in ieder geval een show van 1 miljoen euro als je toch miljardair bent en waarschijnlijk heeft Naomi Campbell ook nog wel wat in haar spaarvarken.

Nou ja, ik verwacht dan in ieder geval een show van 1 miljoen euro als je toch miljardair bent en waarschijnlijk heeft Naomi Campbell ook nog wel wat in haar spaarvarken.
Zo, dat zou een show zijn geweest! Maar dan was er weer geklaag dat er zoveel geld aan vuurwerk opging en zoveel vervuiling blablabla.

Laten we maar gewoon blij zijn voor Campbell dat ze een geldkoetje heeft, voor die oliebaron dat 'ie een (duur) sexspeeltje heeft en laten we balen dat we 't vuurwerk niet bijgewoond hebben...

Ik zat in het stadje Rethymnon op Kreta, en hoorde inderdaad erg lang vuurwerk knallen. Het was wel een heeeel stuk verderop maar het duurde inderdaad lang! Heb helaas niks kunnen zien..

Back
Bovenaan