Nachtbrakerstopic 30-31 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 30 op 31 december 2024. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 30 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Tik tak..... het laatste nachtbrakerstopic beste dames en heren, we mogen bijna los .... iedereen veel plezier :droolthum

Vanwege het weer toch maar de plannen aangepast, en op zich ten goede. Ga dit jaar met een andere freak (oude overbuurman) vieren. Die heeft ook een dikke collectie dus wordt een top avond. Mooi man! Op de oorspronkelijke stooklocatie stond nu al zoveel wind dat een klein pearl potje al flink werd weggeblazen. Sund, maar denk dat het alsnog goed gaat uitpakken.

Pfff kriebels in mij buik voor morgen net een klein kind. Morgen overdag een planning maken qua vuurwerk en overdag al wat cat f1 stoken. Kan niet wachten

ben gespannen voor morgen, wel een positieve spanning! Tot nu to aldoor wel redelijk geslapen, als ik een nacht niet kan slapen word het deze.

Ik ben druk bezig alles te stickeren, met nummers in welke volgorde het geschoten moet worden. Ja knettergek natuurlijk, denk en doe hier net alsof ik het nationaal vuurwerk ga afsteken op de Erasmusbrug. HAHAHAH. Maar ik vermaak mij hier de hele avond prima mee.

Wie doet dit nog meer? :cool:

Wat een spanning hier voor morgen, alles al klaar staan op juiste volgorde voor overdag en savonds .

Aanstekers gevuld, vuurwerkbrillen liggen klaar kan niet wachten .

Net rondje Grunn gedaan, was mooi. Paar compounds gezien, ik meen de Blue Maroon en nog een andere waarvan ik de naam niet weet. Was iig op den duur met spinners en aan het einde iets van salutes. Deden het beide prima in de wind terwijl het hier windkracht 4 is. Geeft toch hoop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan