Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prima alternatief hoorKaaak Breakout komt ook niet binnen bij Huizen. Aanbod is de Roaring Lion van Elite (prijs)Mark. Zit veel goud in wat met de weersomstandigheden natuurlijk niet handig is. Sowieso hebben die bakken zich nog niet bewezen. Geld terug en hopen op uitloop of alternatief?
Prima ook bij veel wind denk ik. We hebben er 4 van.Zojuist even een Piranha getest, echt een toffe cake met grote uitwerking zoals verwacht.
Had m al in het product topic geplaatst maar bij deze nog even hier. Om jullie zoet te houden tot morgenochtend
Voor 16 euro mag ik denk niet klagen zeg… morgen ophalenZojuist even een Piranha getest, echt een toffe cake met grote uitwerking zoals verwacht.
Had m al in het product topic geplaatst maar bij deze nog even hier. Om jullie zoet te houden tot morgenochtend
Ik denk dat jij daar een zeer goede koop aan hebt gedaanVoor 16 euro mag ik denk niet klagen zeg… morgen ophalen![]()
Jij nog bedankt voor de tip! Ik heb toen ook snel een kartonnetje meegepakt. Ik heb ze al binnen.Voor 16 euro mag ik denk niet klagen zeg… morgen ophalen![]()
Nou ik weet niet of je ooit een varken tegen de wind in hebt zien lopen maar dat moet wel lukken denk ikTotaal andere effecten, maar zou Pig van CR ook presteren in de wind? 25 mm en redelijk wat goud, maar ook die kleurenkogels uit de burst.