Nachtbrakerstopic 29-30 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2024. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Het bijna laatste nachtbrakers topic alweer, gaat snel ..

Vandaag paar keer rondgelopen in de buurt, paar keer langs mijn ( overdag ) stookplek gelopen waar ik overmorgen ga staan en bedenken hoe ik alles neerzet :D

Lopen wel veel mensen met honden daar maargoed, moeten ze maar iets omlopen overmorgen hehe

De één na laatste alweer, gelukkig nog niet de allerlaatste van 2024. Nog even genieten en voorbereiden op de Avond der Avonden, met daarop aansluitend de Middernacht van het Jaar.

Hele dag grauw en miezer regen. Maar beter nu dan dinsdag :)
Ben over het algemeen wel klaar met dit weer, tijd voor de zomer (met veel zon) of een echt strenge winter met sneeuw en schaatsplezier!

Maar goed, prima dagje om alle kerstspullen op te ruimen en de kamer klaar te maken voor het bezoek van dinsdag.

Kaaak Breakout komt ook niet binnen bij Huizen. Aanbod is de Roaring Lion van Elite (prijs)Mark. Zit veel goud in wat met de weersomstandigheden natuurlijk niet handig is. Sowieso hebben die bakken zich nog niet bewezen. Geld terug en hopen op uitloop of alternatief?

Weet niet wat het is, maar heb sinds vanmorgen ineens niet echt het O&N gevoel meer, kan ook komen door vermoeidheid want gisteren ( zoals velen hier denk ik ) bijna niet geslapen door de spanning en afgelopen nacht ook niet best haha

Hopelijk kan ik vannacht goed uitrusten en dan morgen weer het O&N gevoel terugkrijgen, moet in ieder geval morgenvroeg nog een bestelling ophalen bij Valk en hier in de buurt een winkel dus zal vast goedkomen .

Kaaak Breakout komt ook niet binnen bij Huizen. Aanbod is de Roaring Lion van Elite (prijs)Mark. Zit veel goud in wat met de weersomstandigheden natuurlijk niet handig is. Sowieso hebben die bakken zich nog niet bewezen. Geld terug en hopen op uitloop of alternatief?
Prima alternatief hoor

Jazeker, jaren geleden ook de CC gehad maar deze doet er niet aan onder in mijn optiek. Denk ook met veel wind maar dat moet in de praktijk nog even waar worden gemaakt natuurlijk

Zojuist even een Piranha getest, echt een toffe cake met grote uitwerking zoals verwacht.
Had m al in het product topic geplaatst maar bij deze nog even hier. Om jullie zoet te houden tot morgenochtend 😁

Voor 16 euro mag ik denk niet klagen zeg… morgen ophalen :)

Totaal andere effecten, maar zou Pig van CR ook presteren in de wind? 25 mm en redelijk wat goud, maar ook die kleurenkogels uit de burst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan