Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Naar welk product kijken jullie het meest uit? Is dat een bepaald nieuw product of een oude vertrouwde? En heb je een product die ieder jaar weer in je collectie hebt?

Van de tot nu toe bekend gemaakte nieuwe producten is dat de Event Royal Tears in Heaven.

Van de oude producten de Gorilla en/of Lion.

Ik heb tot nu toe de Transbomber sinds zijn introductie jaar in de collectie gehad, maar dat gaat dit jaar voor het eerst denk ik niet zo zijn.

Hello Fireworks - Desert At Night.
Hele gevarieerde box met schitterende unieke effecten. Als die daadwerkelijk lijkt en presteert als op de productiefilm dan kan dit zomaar eens mijn al time favoriete box worden.

Naar een dikke box waar goud in zit. Special 6 ofzo.

Na die 2 jaar met halve storm verlang ik wel naar een dikke goud bak. Nog zat op zolder staan ook.

Naar een dikke box waar goud in zit. Special 6 ofzo.

Na die 2 jaar met halve storm verlang ik wel naar een dikke goud bak. Nog zat op zolder staan ook.

Als het weer het dit jaar nou is toelaat... Schiet ik wellicht de pyroshow 2000 sacramentum

• Like
Waarderingen: Kees
Van de nieuwe producten kijk ik wel erg uit naar het gros van Rubro, zoals bijvoorbeeld de Royal Tears in Heaven, maar ook de Caïro crackling in veelvoud wordt weer een feestje. Of de Transbombers. Of wellicht wel, mits we die nog interessant kunnen verkrijgen, de Whistling Rainbow.

Van de bestaande producten naar de Cairo Crackling en Otello batch 2019.

Van de nieuwe producten nog geen flauw idee, heb tot nu voornamelijk bestaande producten in bestelling staan.

De aankomende demo's gaan daar uiteraard verandering in brengen

Ik kijk uit naar de publieksreacties op de Rainbow - Wolff, Fire Festival, Brokat Pastel en Whistling Rainbow.
Maar persoonlijk verheug ik mij het meest op de Tycoon, Break Out, Scream - Pangu, Hellfire Thunder en Caïro.

Dat kan echt per moment verschillen. Wat er zojuist in me opkwam: de Eventbox 6 Elements, waarschijnlijk een van de laatste exemplaren die er nog zijn. Of toch de Mei Tai Tailgate, ook een zeldzaamheid geworden. Haast zonde om ze af te steken…

Dan komt direct de Evolution Skyline on Fire in me op, dit jaar toch nog een in de collectie met grote dank aan een medefreak die hem mij gegund heeft :handsup:
Sow, als je het over een topper hebt… Dat moet haast wel uit pure geldnood geboren zijn als je deze van de hand doet :shocked:

Hier nog niet echt genoemd zie ik. Maar ik ben erg benieuwd naar hoe de prestaties van raikeo producten voor de Nederlandse markt zijn.

Puur gunnen omdat hij weet hoe blij ik er mee ben :)
Geniet er dan extra van! Maar dat zal vast en zeker goed komen. Dit is toch wel een bak die ik graag nog eens zou willen schieten, maar daar zal het niet meer van komen. Aan de andere kant heb ik ook nog diverse andere ‘golden oldies’ die ik nog eens een keer mag schieten. Dus heb nog niet te klagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan