Mysteryland met spetterend vuurwerk afgesloten

ylke

VWC lid
mysteryland.jpg

HAARLEMMERMEER - De twintigste editie van Mysteryland is zaterdagavond om 11 uur met een spetterend vuurwerk afgesloten.

Met 60.000 bezoekers was Mysteryland volledig uitverkocht.

In 1993 werd het festival voor het eerst georganiseerd in Lelystad en alleen in 1995 ging het niet door. Na wisselende lokaties door de jaren heen vindt Mysteryland sinds 2003 plaats op het oude Floriadeterrein in Vijfhuizen, in de gemeente Haarlemmermeer

Zondag op deze site Haarlems dagblad een uitgebreid fotoalbum met portretten van bezoekers van het feest.

Bron

Meningen verschillen Koen, het weer was als vanouds hehe. Het kan ook niet anders! Vuurwerk was oké, niets speciaals maar daar kom je ook niet voor. Aankleding was wel goed gedaan bij Q-Dance, hoofdpodium bijna niet gezien.

Ik heb ook de hele avond bij de qdance gestaan, vond het echt geweldig! maar voor het mooiere vuurwerk moest je bij de main stage staan, daar werden nog wat 3 misschien 4" bommetjes geschoten.

Ziet er wel leuk uit dat vuurwerk, ik ben dit jaar niet geweest.
Me muziek smaak hebben ze er niet, hadden ze vorig jaar wel.
Vindt het best raar, vroeger is het begonnen met hardcore, en dat is gewoon weggeveegt van mysteryland.

korsakoff knalde wel ff lekker haha :D
geef mysteryland zn hardcore terug !
verder heb ik me daar prima vermaakt haha :D

Ziet er wel leuk uit dat vuurwerk, ik ben dit jaar niet geweest.
Me muziek smaak hebben ze er niet, hadden ze vorig jaar wel.
Vindt het best raar, vroeger is het begonnen met hardcore, en dat is gewoon weggeveegt van mysteryland.

Zoals Mental Theo in 2003 al eens tegen mij zei: commercieel niet interessant genoeg. Organisatoren willen liever mainstream op feesten.

ik ook haha, krijg meteen weer kriebels, zwaar brak vandaag pff zulke feesies zijn niet goed voor me fysieke gesteldheid :shocked::bonk: maar inderdaad ieder zijn smaak, ik ben weg van hardstyle, en ik vond de eindsessie super! net als duizende anderen

Back
Bovenaan