Multi Colour Explosion

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 7369
Artikelnaam: Multi Colour Explosion
Aantal Schoten: 81Schots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: 81 shots cake,die door alle mogelijke kleuren een zeer afwisselend spektakel weergeeft.De gekleurde boeketten worden gevold door enorme beuken.
Tijdsduur: volgt
Afmetingen: volgt
Verpakkingseenheid: 6/1
Richtprijs: €37,50

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze gisteren live mogen aanschouwen en dit gaat een topper worden of eigenlijk is het al een topper. Wat een geweldige cake is dit die zo'n beetje alles in zich heeft, de gekleurde boeketten en de salute knallen die echt hard zijn en het lijkt wel of er geen einde aan deze cake komt. Deze komt zeker te weten op mijn wish lijstje :rolleyes:

Hier is mijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier twee tegelijk!

Multi_Colour_Explosion_7369.JPG

Deze cake knalt bijzonder hard! Echt een daverende knalcake! Het boeket is ook niet zo verkeerd, maar je moet hem echt kopen voor de dreunen. Hij begint gewoon traag, maar die finale salvo's blijven maar doorgaan! Erg goed gedaan. De prijs van €37.50 is eigenlijk ongelooflijk laag.
Desondanks knalt de cake Asian Thunder 100 sh. van de andere lijn van GBV nóg harder. Niet heel veel, maar wel ietsje harder dan deze. Maarja, dan betaal je ook meteen fors meer.

Laatst bewerkt:
Dit was inderdaad de topper van de avond, vandaag zal ik mijn filmpje hiervan online toveren. Nu een dag later realiseer ik me ineens dat dit volgens mij precies dezelfde cake is als de asian budget line B Cake en anders een cake die er extreem veel op lijkt

Dit was inderdaad de topper van de avond, vandaag zal ik mijn filmpje hiervan online toveren. Nu een dag later realiseer ik me ineens dat dit volgens mij precies dezelfde cake is als de asian budget line B Cake en anders een cake die er extreem veel op lijkt

Volgens mij zijn ze exact het zelfde,alleen ander label hebben alle 2 81 shots en 500 gram.

Dit is een toppertje hoor,de enorme beuken maakt die helemaal waar.Je hoort ook op de films het na galmen.
Wat Arjan ook zegt die komt zeker op de wens lijst.

Laatst bewerkt:
Deze gisteravond live meegemaakt en ik vind dit 1 van de toppers van Weco, de burst galmt echt na en dat op een open vlakte, laat staan in de straat.
Ga hier echt wel voor zorgen dat deze erbij is dit jaar, een echte topper.

De cake begint langzaam maar dan.....geweldig!!

Laatst bewerkt:
Ouch, deze was mij even ontschoten om op mijn bestellijstje in te vullen en dan had ik flink gebaald als ik deze dit jaar niet zou hebben gehad. Echt een super cake :)

Volgens mij deden ze beide hetzelfde en dat zou betekenen dat ze allemaal zo zijn. Ik vind dit minder, hoewel het even een spektakel is, heb ik toch liever meerdere salvo's op het eind. Hij is nu vrij saai en is dan abrupt afgelopen, met zoveel schoten dat veel schoten voor niets de lucht ingaan.

Volgens mij deden ze beide hetzelfde en dat zou betekenen dat ze allemaal zo zijn. Ik vind dit minder, hoewel het even een spektakel is, heb ik toch liever meerdere salvo's op het eind. Hij is nu vrij saai en is dan abrupt afgelopen, met zoveel schoten dat veel schoten voor niets de lucht ingaan.

Normaal krijg je 5 x een salvo,kan dus een foutje zijn in die cakes.

Deze viel in Rijswijk in negatieve zin op. Boeketten waren niet veel, maar de burst stelde ook niet veel voor. Het is geen fatsoenlijke sierpot, maar ook geen fatsoenlijke knalcake. Het is van beiden wat en veel van niets.

Het enige verassende was de finale, dat spoot er in 1x uit.

In mijn ogen slaat Weco wederom de plank mis in Nederland. Het enige positieve is de prijs, die had ik namelijk rond de 50 euro verwacht. Maar dit product draagt niets bij aan het totaalaanbod in Nederland: er is gewoon veel beter spul op de markt dan dit.

Ik zou zeggen, hup Weco, aan de slag met je producten, pas ze aan of breng de prijs drastisch omlaag zou ik zeggen. Good luck!

Normaal krijg je 5 x een salvo,kan dus een foutje zijn in die cakes.

Wat is normaal, wat op de 1e demo wordt geschoten kan ook een sample zijn voor de importeur. en dat ze toch besluiten het aan te passen of dat de chinezen het aanpassen. Zoals die was is het niet echt een aantrekkelijke cake.

Ja de knallen deden hem het.. Dat was ook het enige..
Mijn pot telde wel gewoon die 5 salvo's en het knalde best hard..
Ze hadden hem beter Thunderking o.i.d. kunnen noemen want dat is het, gewoon thunderkings verwerkt in 1 grote mega cake..

Ja de knallen deden hem het.. Dat was ook het enige..
Mijn pot telde wel gewoon die 5 salvo's en het knalde best hard..
Ze hadden hem beter Thunderking o.i.d. kunnen noemen want dat is het, gewoon thunderkings verwerkt in 1 grote mega cake..

Hij gaat er wel uit dit jaar voor een hele leuke prijs.:)
Alleen per karton van 6 stuks.

Back
Bovenaan