Multi Coco

Artikelnummer: NL328
Artikelnaam: Multi Coco
Netto Kruitgewicht: 500 gr
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: red chry. Green chry. Yellow chry. Purple chry. Silver chry.
Tijdsduur: +- 30sec
Richtprijs: €45,- per stuk, 4 stuks voor 160,-
Verpakkingseenheid: 4/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Hoeveel sierpotten gaan er op dat filmpje tegelijk de lucht in?

Want als dat 2 potten zijn, is deze pot wel heel heftig!

Ik vind dit toch wel een toppertje hoor.
Zit te twijfelen tussen de 100sh Share the flare, of de 100sh multi coco, wat vinden jullie?

Ik vind dit toch wel een toppertje hoor.
Zit te twijfelen tussen de 100sh Share the flare, of de 100sh multi coco, wat vinden jullie?

Kan je niet helpen want heb ze niet allebei gehad. Ik had vorig jaar de multi coco en vond het echt een super ding. Dit jaar ga ik voor de share the flare. Dat vinden de meeste mensen het beste!

heerlijk potje dit!! zeker met die aktie 4 voor 160. Dan 4 tegelijk schieten :O :D Wie blijft die zena store in het noorden? :p

Ik ga m toch even kicken... hoeveel potjes gaan er in dat filmpje van Thunderboy (gepost door moontan) ik probeerde mee te tellen, maar het lijkt mij dan op 1 potje

Als dat zo is... dat is dit echt een megapot met zn 5 gr p/s

Dat is er inderdaad 1 (als je de schoten gaat tellen kwam ik rond de 95 uit dus dat kunnen er nooit 2 zijn).

Zijn inderdaad toppers dit! Goed tempo, leuke effecten!

Deze 2 jaar geleden genomen. Wat een heerlijke pot was dit zeg. Kon niet geloven dat er maar 5 gram per schot in zat was de burst was goed en de effecten waren ook prima!

Back
Bovenaan