Mountain Dog

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 114
Artikelnaam: Mountain Dog
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 373 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: glitting tail, crackling chrysanteum
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 35 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: 27,50

mountain_dog.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze spreekt me zeker aan! De glittering tail is mooi uitgevoerd. Alleen het tempo is voor mij net 1 tikkeltje te langzaam, maar dat is puur persoonlijk. Ik denk er nog even over na. De White Albino uit deze lijn vind ik qua tempo ideaal.

Heel aardige poging maar wat mij betreft nét niet, mede door het beroerde tempo (te langzaam). Tails zijn verder wel ok, boeketten idem.

Maar mannen van Katan, maak hier nu eens een fatsoenlijke Crackling Chrysanteum cake van. Niet te moeilijk: gewoon een 50sh variant in I-shape zonder salvo's maar met een rap-/oplopend tempo en mooie finale. Grote volle crackling crysanteum boeketten doen het in de straat al jaren goed bij zowel liefhebbers als publiek. Zeker in een rappe uitvoering is het een fantastisch luchtvullend effect. Ideetje misschien?

vind de tail erg mooi! ik heb zoon tail nog niet eerder gezien denk ik. klasse

maar inderdaad tempo is toch wel jammer net te laag

Ik vind deze cake vooral mooi door de mix van lekkere crackling met een zeer sierlijke staart die een spoor van goud met rode en groene glitter sterretjes achter laat!

Echt een topper. Harde burst en mooie spreiding. Heb hem als mini finale gebruikt na een Sunset en Insane van Evo.

Ik had hier 2 van, en heb er 1 gefilmd, wat een dikke burst en spreiding heeft deze. Hoop dat ie er dit jaar weer is bij Outlet.

Deze cake was me eigenlijk niet opgevallen totdat donderduif er iets voer zei in het feuerblitz-topic (waarvoor dank :D).
Wat een dikke crackling bak dit hoor, nodigt uit voor dikke projecten en wellicht een waardige vervanger van de venombox?

Inderdaad Bassie, ik kende deze ook niet tot Donderduif er wat over zei. Echt een super dikke cake! Voor mij ook de vervanger van de Venombox. Ik hoop dat ie wel breed verkrijgbaar is want ik heb het idee dat de Polska lijn maar bij weinig winkels verkocht wordt.

Back
Bovenaan