Monster King

dit is een leuke pot ik heb hem afgelopen jaar weten te bemachtigen.. ik had zelf nog nooit een hummer effect gehad. het hummer effect vind ik een gaaf geluid alleen jammer dat het (Fish) achtige boeketje nergens op lijkt. maar ze zullen het meeste kruit wel in het hummer geluid en tail gestopt hebben..

Het blijft gelukkig wel goedkoop, 11.50. Daarom zou ik hem kopen.
Maar vind het opzich jammer dat het niet gemixt is met een ander effect, nu lijkt het zo leeg.
:bye:

Nouja het gaat natuurlijk om het geluid en als je er vol door heen gaat knallen valt dit weg...
En het ziet er leeg uit maar klinkt niet leeg en zal zeker opvallen :wink: :D
Mooi filmpje weer moontan!

Vandaag tijdens een crew meeting op klaarlichte dag nog even een overgebleven Monster King van vorig jaar afgeschoten.
Buren vonden het minder leuk, gelijk de politie op ons dak.
Aardige lui, die agenten, konden het wel waarderen. Liep met sisser af.:p
14 krachtige hummers met harde burstknal en lichtspoor.
Blijft een geweldige pot.
Mag echter niet meer dan 15 euro kosten vind ik.
:wink:

Gelukkig dat het geen gevolgen had moontan! Wat is het toch een bekrompen pokke land hier he. Meteen de politie bellen :angry:

Gelukkig dat het geen gevolgen had moontan! Wat is het toch een bekrompen pokke land hier he. Meteen de politie bellen :angry:

Inderdaad bekrompen mensen om direct de politie te bellen.
We waren echter zelf ook verrast door de harde burst van deze pot.
Het zijn dus niet alleen de hummers die deze pot speciaal maken. :)

Ik stond ook te kijken van de uitwerking van deze cake! Was het gezeik van de buren opzich wel waard haha. Harde liftcharge knal en mooi hard hummer/gil.
Galmde mooi.
Moontan, bedankt voor het mooie spektakel!

Ja, deze had ik dus nog nooit live meegemaakt tot vandaag.

Wij dachten, naja is een hummer effectje.. dat kan wel vanuit de achtertuin.
Bleek toch iets meer herrie te geven als verwacht haha.

Zeer harde klap bij het verlaten van de tube, en de hummers waren super.
Heerlijke echo's :)

Echt een leuk dingetje stond best versteld van de kwaliteit. Alleen zeiden we ook al tegen elkaar dat dit soort potten om 12 uur in het niets zullen vallen. Leuker om het overdag of in de avond af te steken lijkt me.

De Monster King was gek genoeg een grote verrassing voor vele omstanders.
Ik had er een paar afgestoken en na afloop vraag ik altijd naar de mening van de toeschouwers wat ze van het vuurwerk vonden. En iedereen roemde de Monster King.
Betekent dus dat ik er volgend jaar nog meer van moet kopen.

Ik had er 2 dit jaar en heb er 1 afgestoken voor 12 uur,iedereen die erbij stond vond hem helemaal te gek. De tweede had ik na 12 uur afgestoken in combo met twee crackling potten. Helaas viel hierdoor de monsterking in het niet.
Volgend jaar hopelijk weer in mijn collectie,is gewoon een zeer indrukwekkende pot!

Ik vond de pot een beetje tegen vallen. Ik heb er iets van 20 euro voor betaald bij edruco maar vond het hem niet waard. De burst was lekker, alleen de orginele effecten hebben voor mij geen extra waarde. Ik hoef geen leuke geluidjes te horen tijdens O&N maar lekker grote effecten in de lucht, en dan is dit toch een verkeerde keuze. Hij schoot naar mijn mening ook te langzaam. Met een paar tegelijkertijd is die natuurlijk beter, maar voor dat geld kan je betere dingen kopen.

Welke burst? Heb je misschien een andere versie gehad?

Moontan, het filmpje is super, echt genieten:D!!

Welke burst? Heb je misschien een andere versie gehad?

Moontan, het filmpje is super, echt genieten:D!!

ik neem aan gewoon de burst bij de salvo's, en die was idd wel lekker.

en de monster king kost idd 18,95 bij edruco en dat vind ik ook voor dit effect aan de hoge kant de richtprijs van 11,95 lijkt er dan al meer op.
Ook zal ik het afsteken van dit blok om twaalf uur afraden, het gaat hierbij meer om het geluid dan het effect en ik vond dat dit effect rond de jaarwisseling dan deels verloren gaat, wat dan toch jammer is.

Gewoon lekker voor twaalfen doen dan zal t best een mooi blokkie zijn:D

ik neem aan gewoon de burst bij de salvo's, en die was idd wel lekker.

en de monster king kost idd 18,95 bij edruco en dat vind ik ook voor dit effect aan de hoge kant de richtprijs van 11,95 lijkt er dan al meer op.
Ook zal ik het afsteken van dit blok om twaalf uur afraden, het gaat hierbij meer om het geluid dan het effect en ik vond dat dit effect rond de jaarwisseling dan deels verloren gaat, wat dan toch jammer is.

Gewoon lekker voor twaalfen doen dan zal t best een mooi blokkie zijn:D

Hij is ook aan de dure kant, zeker.
Maar je koopt deze cake puur om het effect en de knal.
En het hummer effect zorgt voor veel hilariteit.
Leuk om er ook wat anders bij te hebben.

Back
Bovenaan