Mirage

Pyro-rola

VWC lid
Artikelnummer: 3345
Artikelnaam: Mirage
Bruto Gewicht: ... gr.
Netto Kruitgewicht: ... gr.
Aantal Schoten: 88 sh.
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ... m.
Richtprijs: € 99,50
Verpakkingseenheid:
...

3345.jpg

img_7226.jpg

Middelste cake
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Groeten,
Pyro-rola

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze gaan de Exclusive collectie uitbreiden ik zag hem al eerder staan op de site www.infovuurwerk.nl die nu offline is. Maar ik kon nergens vinden waar de Exclusive lijn te koop ik bij 2 cafferata dealers die ik ken verkochten ze het allebei niet. Maar deze cakes zien er groot uit! :bye:

Echt een pracht-cake dit. Z-shape chry crackling, luchtvullend, goed tempo.

Laatst bewerkt:
heb deze een keer van dichtbij meegemaakt en 1 x van ver af (dat staat op film) .
de hoge prijs is echt dood zonde , geweldige cake , met machtige cry crackling en 'n heerlijk tempo .

zou je het filmpje met ons kunnen delen

Op www.vuurwerktoppers.nl is een film van deze cake te vinden, helaas kan ik de directe link niet doorsturen want dat werkt helaas niet.

Dus ga naar Vuurwerktoppers.nl klik op enter onder de intro en klik op een dealer, ga daarna naar Cafferata in het linkse menu en op pagina 3 staat de cake Mirage, klik daarop en klik op video:wink:.

Deze gisteren de lucht in geschoten en wat was dat toch een geweld, grote effecten, harde crackling en een tempo om van te smullen.

Back
Bovenaan